.post img {max-width:700px!important}

Strony



31.08.2013

Bralet




Witam, dziś połączenie typowo letnich kolorów, a mianowicie : pudrowy róż, błękit oraz mięta. Kolorystyka ta w okresie letnim towarzyszy mi niemalże każdego dnia, ciemne, smutne i ponure kolory zostawiam na zimę ;)
Jak wiadomo w obecnym sezonie bardzo modne były bralety, więc i w mojej szafie nie mogło zabraknąć tej części ubrania. Moda na tego typu wdzianka bardzo mnie cieszy gdyż są one bardzo kobiece oraz świetne podkreślają biust. Ja swój bralet upolowałam w Tally Weijl jego cudowny odcień pudrowego różu spowodował, że zakochałam się w nim odrazu! Jako dół zestawu wybrałam błękitną lekko zwiewną sponiczkę. Natomiast buty to kolejny mój hit! Nie wiem czy dla Was też, ale dla mnie lity są najwygodniejszymi butami "na wysokości" jakie tylko istnieją na świecie dlatego też postanowiłam posiadać takowe w wersji letniej, czyli ala' sandały dodatkowo ich przezroczysty obcas sprawia, że są one nieziemsko cudowne!



Bralet - Tally Weijl
spódniczka - House
Buty - DeeZee
Naszyjnik - Sinsay
Bransoletki - allegro
Zegarek - allegro

6 komentarzy:

  1. super wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja, świetny bralet ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten bralet ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ӏ am not positive tҺе plkace ʏou're gеtting уour info,
    but gгeat topic. Ι mut spend a աhile studying mоre or
    understanding moгe. Thanks for wonderful іnformation Ι uѕed to be searching for tҺіs info fߋr my mission.

    Paгa leer maѕ :: esta aplicacion androidhttps://play.google.com/store/apps/details?id=com.andromo.dev314543.app309929

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taką bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.