.post img {max-width:700px!important}

Strony



16.09.2013

Aztec

59 komentarzy:

  1. torebka, kurteczka i koturny świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie koturny:)
    świetna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! robi wrażenie! kurtka mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz genialnie !
    koturny i kopertówka najlepsze <3

    pewnie ,że obserwujemy . Ja już ,teraz Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka chudziutka :)
    Świetna stylówa!
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Boska stylizacja! Świetna jest ta transparentna koszula! ;)
    http://ohhjane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie że obserwujemy! ;)) dzięki wielkie zapraszam również na mojego FB link jest w górnym prawym rogu
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. no do takich getrow trzeba miec super nogi a ty je masz!

    dziekuje z amily komentarz. co powiesz nawzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacja świetna :) wzorki nadają klimat :) Dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna torebka, kurtka i koszula!

    OdpowiedzUsuń
  11. teraz jestem na etapie ćwieków, dlatego ta stylizacja baaardzo przypadła mi do gustu :))
    śliczna torebeczka ! :*
    pozdrawiam

    enigmaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ramoneska jest cudowna :) super wyglądasz w azteckich wzorach :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne nogi,idealne do takich legginsów!!! :-) Jestem na tak.
    Zapraszam do siebie
    może zaobserwujemy ? Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing outfit! Love your blog <3 Did you want to follow each other? If so just let us know :) xx

    Also feel free to check out our YSL Lipstick giveaway that we're doing!

    www.junkjournal100.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna stylizacja :-)


    Zapraszam do siebie :) a może poobserwujemy? daj znać, na pewno odklikam :)

    pozdrawiam ciepło,

    SiokosKokosLife

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwuję :-)

      pozdrawiam ciepło,

      SiokosKokosLife

      Usuń
  16. Rewelacyjny look i super zdjęcia;)) Świetny blog, ja również dodaję do obserwowanych - buziaki;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. a tak poza tym to z Ciebie też śliczna dziewczyna ! i bardzo zgrabna :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny zestaw :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog:) zdjęcia cudne:) pozdr:)

    follow?:):):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Guau! Love your Aztec style, Here in Spain is hot yet sip your jacket is gorgeous! Kisses from Madrid! Mua

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny secik. Kopertówka mega :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. jak dla mnie w tej stylizacji jest trochę za dużo 'czegoś'. Leginsy we wzory i milion ćwieków, ee. Poprzednie stylizacje super, ta nie przypadła mi do gustu. Czekam na kolejne! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki za odwiedziny,ja już obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystko razem wygląda świetnie :)
    może wzajemna obserwacja? :) daj znać
    DOMINIKALICIOUS

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądasz fantastycznie!
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja już też zaobserwowałam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. zestaw jest na prawdę mega! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale cieszę się, że na Ciebie wpadłam !:)
    Świetne stylizację, nie przesadzone i Ty śliczna :)

    Pozdrawiam. Obserwuję i zapraszam do siebie może też Ci się u mnie spodoba :)

    P.S. Nie masz problemu w tych butach z wypadającą piętą? mam podobne i nie wiem co z tym zrobić :( Z przodu cisną a z tyłu pięta wypada.

    OdpowiedzUsuń
  29. Twój strój rewelacja, wszystko mi się podoba :)
    pozdrawiam zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania
    http://moje-in-spiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ramoneska i torebka MIAZGA ! ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. świetnie wyglądasz :)
    ładna ramoneska :) może obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie! świetna kopertówka <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz konkretnie! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądasz obłędnie! Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. buty są po prostu obłędne! skąd je wytrzasnęłaś?:) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super całość, wszystko rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie wyglądasz. Cudowna skóra! (:

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny zestaw :)
    Pozdrawiam
    Follow?
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuje :)
    Pozdrawiam :)

    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Beautiful outfit! I love your amazing shoes! <3

    OdpowiedzUsuń
  41. nic dodać nic ująć...idealnie;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna stylizacja!!!
    Bardzo ładna ramoneska, koszula i leginsy! Idealne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Dziękuję za obserwację i również obserwuje!

      Usuń
  43. Ciekawa stylizacja. ;)
    http://niuntis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ładna stylizacja :) Ja również obserwuję! :)

    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Kurde czarna ramoneska i torebka- czad! :) Rewelacja, absolutnie moje klimaty! :) Dziękuję za odwiedzinki i oczywiście jestem chętna na obserwację :) Buziaki i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetnie :)
    legginsy i buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. wyglądasz mega .... buty oszałamiające :) jak radzisz sobie bez reklam na blogu? pozdrawiam! :)
    P.S. pewnie, że obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.