.post img {max-width:700px!important}

Strony



22.09.2013

mustard sweater

55 komentarzy:

  1. ja niestety mam uraz do torebek z Mohito :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny sweterek :) Bardzo ładnie ożywia całość :) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna jesteś! : *
    Obserwujemy ? Jeżeli tak to zostaw u mnie komentarz , a zrobie to samo :)


    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie! niby tak zwyczajnie, ale jednak ta stylizacja ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny naszyjnik. :)
    W New Yorkerze również upolowałam śliczne spodnie za jedyne 20 zł. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojejku 30zł?:o kiedy kupowałaś te buty?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tamtym roku,
      cena taka niska ponieważ miały popsuty zamek
      w pasmanterii wstawili mi nowy i butki jak nówki ;)

      Usuń
  7. Świetnie ;) Od dość dawna szukam idealnych beżowych spodni i jakoś nie mogę na nie trafić ;( Twoje są super :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twój sweter, spodnie, buty, torebkę! Świetny outfit!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jesteś, świetna stylizacja <3 Obserwuję i zapraszam do mnie http://spamgus.blogspot.com/ ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek ma świetny kolor :)
    Ślicznie wyglądasz <3
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kolor swetra ;)
    Również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ładnie :) piękne masz włosy ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  13. cute outfit ! the sweater is really nice :)
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zawsze rewelacyjnie :)
    uwielbiam na kimś takie żywe kolorki jednak sama źle się w nich czuje :(

    pozdrawiam :*

    http://subtelnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor ma ten sweterek :) pozdrawiam
    http://fashionanddreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne kolorki są w tym zestawie :)
    super buty!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny uniwersalny look :) Pasuje ci ten kolor :))
    Zapraszam na nowy post http://beutifulsolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz ! :)
    Mam podobny sweterek i jest idealny na jesienną szarugę :*

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wyglądasz, świetny masz sweterek! ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega, sweter genialny! :) Buziaki, zapraszam :) obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ten sweterek- idealnie ożywia całość ;)
    Osobiście bardzo lubię spodnie z Bershki- to jedyny sklep, w którym zawsze znajdę spodnie idealnie na mnie leżące. Za to ostatnio niestety zawiodłam się na Mohito, właśnie ze względu na torebkę, której urwał się pasek chyba po 20 dniach używania, nie nosząc w niej praktycznie nic poza portfelem. Niestety reklamacja nie została uwzględniona, bo to niby moja wina.. podobno nosiłam w niej bardzo ciężkie rzeczy xD Także póki co omijam ten sklep szerokim łukiem ;)
    Obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do siebie;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie! Sweterek piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe połączenie kolorów :) Sweterek i torebka to moje 2 faworyty :)

    Dziękuję za komentarz na moim blogu- zaobserwowałam i liczę na to samo :)

    floweryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor sweterka jest obłędny, bucki są śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny sweterek! Sama na taki czatuję, tylko wybiorę ciemniejszy kolor ;) Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  26. sweter i spodnie bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dla mnie super, świetne, jesienne kolorki :) Dosyć zdobny naszyjnik dodaje uroku całej stylizacji :) Niedługo otwierają u nas Szachownice... po Twojej bransoletce, jestem bardzo ciekawa tego sklepu:) Dziękuję za odwiedzinki i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęciom zostaję na dłużej I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique

    Bloglovin


    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładnie połączenie tego sweterka i spodni kolorystycznie ;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne połączenie! normalnie się dopasowałaś do otoczenia!!;) pozdrówka!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem zachwycona butami, na dodatek w takiej cenie, zazdroszczę :) Torebka też bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. ŚLiczny sweterek i cała stylizacja i Ty w niej. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ładnie ;)
    zapraszam: http://dreamaboutvogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny jest ten sweterek!
    i bardzo ładnie Ci w tym kolorze:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie ma rzeczy, która by mi się nie podobała w tej stylizacji. Cudny sweterek, genialna torba, świetnie dobrane kolory. :) No i piękne masz włosy, wiesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wspaniale wygladasz!
    Obserwuje i liczę na to samo;)

    OdpowiedzUsuń
  37. prcioso look es monisimo me gusta mucho tu blog me haria muchisima ilusion tepasaras por mi blog aber si te gusta besosss.
    http://dolcevirginia.blogspot.com.e

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna torebeczka i sweterek:)))
    Oczywiscie obserwujemy:) Ja już kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  39. sweterek ma piekny kolor i ladny splot do twoich ciemnych wlosow pasuje jak ulal ale i torebeczka mnie zachwyciila :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna stylizacja;)
    Zapraszam do siebie i do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. sliczny kolor sweterka! ale z Ciebie chdzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowny sweterek :) bardzo fajny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo fajny post :) obserwujemy? appiappi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczna jesteś!!! :)))

    Obserwuję!!! :)
    http://justemois.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.