.post img {max-width:700px!important}

Strony



02.09.2013

neon top

13 komentarzy:

  1. super stylizacja- bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zastanawiam się co podoba mi się najbardziej i stwierdzam,że całość. Idealnie dobrane wszystko;-)
    obserwuję;* www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj ;)
    Zostałaś nominowana do Liebster Blog.



    Więcej info na naszym blogu :
    www.theirstyleoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. neonowe kolory idealnie wyglądają w połączeniu z ciemną karnacją

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny pasek i spódniczka :) Jesteś mega ładna. *.* Super blog. Obserwuję :* Mam nadzieję, że ty też to zrobisz, jeśli Ci się u mnie spodoba. ;) BUZIAKI :* Będę tu częściej wpadać. Czekam na nowy post :)
    Zapraszam do mnie Blog modowy What is in the hat? KLIK!/Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjna stylizacja, wyglądasz fantastycznie :)
    może obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana wyglądasz powalająco! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przejrzałam bloga i masz świetne stylizacje :) widzę że to Twoje początki ale dobrze Ci idzie:)
    Popracuj trochę nad wyglądem bloga i rozwijaj się dalej :))
    co powiesz na wzajemną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny pasek:)super stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. wow ale bosko! a jakie buty zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.