.post img {max-width:700px!important}

Strony



27.09.2013

T-shirt with Lola

35 komentarzy:

  1. koszulka świetna, lubię takie nadruki ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne masz buty :D
    ja mam koszulke z chojrakiem tchórzliwym psem<3

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię oglądać Twoje stylizacje, każda jest świetna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super koszulka :) bardzo mi sie podobaja koszulki z nadrukami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna jest ta koszulka!też takie lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny shirt Lola zawsze lubiana była :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczna ta bluzeczka, a i butki mega :) Buziaki, zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super T-shirt!:) Super stylizacja1

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/going-to-hell.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne torebka;) Co do włlosów, też ładnie Ci w takim upięciu. Ja niestety nie mogę sie tak czesac bo włosy mam jak a'la piórka i po chwili wychodzą po czym wyglądam jak ''meduza''


    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie! Torebka i buty <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie a koszulka cudowna ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też uwielbiam bajki <3
    Świetna stylizacja <3

    Simona-simmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te T-shirty z Sinsay :) Mam też od nich ciepłą bluzę z motywem Daisy ;) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za odwiedziny :) już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudnie jak zawsze :*) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lola jest po prostu cudna! :)

    www.mysweetbody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajnie prezentuja sie byty z ta koszulką, jest tak niewinnie a jednak z pazurem. MEga stylizacja

    zapraszam do siebie:
    www.agnes-show.blogspot.com

    moze obserwujemy??

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystko fajne zestawione , na luzie :) koszula super :) ale Twoje buty rzuciły mi się od razu w oczy świetne są :)) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. ale Ślicznotka ;P
    cudowna ta bluzka;***
    pewnie że możemy obserwować, jak tak zacznij ;)

    http://todreamaboutsomething.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna bluzeczka, ostatnio w house widziałam koszulki ze smerfami ale się nie skusiłam...jednak za stara jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny T-shirt :) Lubię kreskówki :) p.s. masz super figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie wyglądasz :) pozazdrościć figurki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna jesteś! :)
    Super zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne lity!


    Pozdrawiam
    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.