.post img {max-width:700px!important}

Strony



13.09.2013

yellow and mint

23 komentarze:

  1. rewelacja! :)
    wyglądasz przepięknie :))
    a w butach sie zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie się prezentujesz... stylizacja bardzo mi się podoba a ten zegarek uwielbiam :)

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś prześliczna, a zestaw uwielbiam >.<
    jasne, że obserwujemy!! Ja już swoje zrobiłam :D licze na rewanż ;]

    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten zegarek^^
    Obserwuje i zapraszam na lubiebereety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz i boski outfit! Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja i zdjęcia:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/applause.html

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne połączenie kolorami i stylem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna jest ta stylizacja ;) przymierzałam te spodnie niestety były za duże na mnie :< a mają śliczny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przymierzałam się do kupna tego naszyjnika :)
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog! ciesze sie ze tu trafiłam teraz bede tu bardzo czesto ;d hehe OBSERWUJE;D i zapraszam do mnie :) moze tez Ci sie spodoba hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne, żywe kolory, ale w takich wysokich butach pewnie bym się zabiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale piękne połączenie! :)
    świetne masz stylizacje dlatego bloga wrzucam do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o jeju! jaka ładna stylizacja.
    te kolorki są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolorki, aż chce sie lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. super torebka, oryginale buty bardzo mi się podobają :)
    Obserwujemy? co ty na to? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.