.post img {max-width:700px!important}

Strony



11.11.2013

tulle skirt


33 komentarze:

  1. bardzo ładnie wyglądasz ;) uroczy sweterek! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna spódnica!!! pozdr i zapraszam do mnie :0

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna spódniczka i sweterek :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw ;)


    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie jak zwykle! :)
    Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka śliczna torebka<3
    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. spodniczka mi sie nie podoba ale sweterek i rajstopy to bym ci mogla ukraść ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna spódniczka ! Też uwielbiam rajstopy za zakolanówkami :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz pięknie i kobieco, co za nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś piękna, ślicznie wyglądasz :)

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bosko bosko bosko!!!
    tylko ja bym załozyła buty na szpilce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja :) A jeżeli chodzi o te rajstopki są ok :) ładnie w nich wyglądasz i inne dziewczyny też... Ale ja nie założyłabym takich, bo są zbyt wyzywające :) Na imprezę bym założyła! :)

    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziewczęco, a przede wszystkim sexy :) Rajstopy są wyzywające, świetnie, że zestawiłaś je z płaskimi butami, przez co nie wygląda to w żaden sposób wulgarnie :) A spódniczka jest mega! <3 Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie kolorystycznie no i nogi niesamowicie wyglądają w takich rajstopach. Całość prezentuje się rewelacyjnie, zwłaszcza na drugim zdjęciu :)
    pozdrawiam,
    www.allishop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna z Ciebie baletnica :)
    Muszę zauważyć, że te rajstopy dobrane z butami na płaskim obcasie tworzą mniej prowokujący wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna spódniczka! Cudnaaa!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam takie rajstopy :DD fajne były ;D
    świetny sweterek ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale słodko wyglądasz:),wpadnij do mnie na nowy post słonce:*:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne są te rajstopy! Gdyby tylko moje nogi nie przypominały ogromnych pni stuletnich drzew to też bym się na takie pokusiła.. :D Ty natomiast wyglądasz fenomenalnie! zapraszam do obserwacji i na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rajstopy boskie :) ! a na sweterek sama się czaje :D

    OdpowiedzUsuń
  21. I really like this skirt
    You are so cute
    xoxo
    www.welovefur.it
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześladują mnie te rajstopy;) Im więcej je widzę tym bardziej chcę je kupić. Teraz wiem, że znajdę je w Gatta – dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.