.post img {max-width:700px!important}

Strony



12.12.2013

checkered shirt


35 komentarzy:

  1. Love your shirt :)

    New Post Up: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/12/christmas-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kozaki takie zadziorne , w ogóle cała stylizacja bardzo mi się podoba .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uważam, że krata to jeden z najgorętszych trendów wszechczasów ;)
    Bardzo fajny zestaw, chętnie przygarnęłabym wszystko oprócz czapki (bo nie w moim stylu) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Monique the plaid shirt looks great on you ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. O, mega czapeczka. Ma coś w sobie ten zestaw. Buty <3 Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jest boska ;)
    Koszula, buty i spodnie są mega ;)

    Obserwuje ;)
    Masz piękne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko perfekcyjnie dobrane, nic dodać, nic ująć, jest świetnie!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. You look absolutely beautiful!

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetna koszula i czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie zestawy z pazurem ;) Świetnie wyglądasz!
    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz mega ! :D wszystko idealnie pasuje ! świetna stylizacja ! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kozaki i koszula ;)
    może wspólna obserwacja? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kozaki są świetne !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się dopasowanie złotych detali w całym ubiorze - lubię taką dbałość o szczegóły!
    no i brwi, świetny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  15. Love your look, Your boots are so so cool!!
    xx
    L.
    www.lalouuula.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, great outfit, i loved the blouse. i just discovered you blog and I really like it, what do you think about following each other? btw, i have a international giveaway on my blog diannetho.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  17. sama szukam takiej koszuli, jestem zakochana w tej kolorystyce , mam nadzieje ż ejuz niebawem upoluję =)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialnie komponuje się wiśniowa koszula w kratę ze skórzanymi spodniami, bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepsza Twoja stylizacja chyba:),pięknie wyglądasz i koszula jest boska:*,wpadnij kochana na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna czapka, koszula i buty. Super stylizacja.

    Może zaobserwujemy swoje blogi? Jeśli tak to zaobserwuj mój blog, a ja na pewno odwdzięczę się tym samym . Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. swietny zestaw,podoba mi sie!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Generalnie nie przepadam za kratą, ale w tak zadziornej wersji z charakterem jeszcze jej nie spotkałam :) Wszystko jak najbardziej na mega wielki plus :) Świetne są te nakładki na kołnierzyk, a bransoletka łączona z pierścionkiem powaliła mnie na kolana, wtedy, kiedy prezentowałaś ją jak przyszła w paczce byłam nią mega zachwycona i ten zachwyt wciąż nie minął :) hehe super :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Perfect outfit <3

    www.the-goldensoul.blogspot.com

    XOXO,
    Inês

    OdpowiedzUsuń
  24. Koszula super, teraz każdy ma fazę na kratę. Fajny trend. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowne kolory ma ta koszula, szukałam takiej gdzieś u siebie w sklepach :D
    ZAPRASZAM NA KONKURS! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zestaw z pazurem :D bardzo mi się podoba :D

    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.