.post img {max-width:700px!important}

Strony



18.12.2013

fur hat


59 komentarzy:

  1. Cukienka pięknie prezentuje się na Tobie ;* A czapka to już wgl rewelacja ! ;D


    www.impossiblelive93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz! :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna sukienka, wyglądasz ślicznie! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. do twarzy Ci w tej czapie! :D super sukienka
    pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  5. do twarzy Ci w tej czapie :) cudny piesio :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna stylizacja czapa i naszyjnik bardzo mi się podobają , sukienka może trochę krótka ale dobrze ją zestawiłaś i jest ładnie.Piesek Twój ? mam identycznego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piesek jest mamy mojego narzeczonego ;)

      Usuń
  7. Rzeczywiście jest nieco krotka może by ją tak przedłużyć jakiś materiałem podobnym do materiału sukienki ale w kolorze czarnym..a w czapie bardzo ci do twarzy i wyglądasz jak piękne Rosjanki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowity look, perfekcyjna figura, idealny makijaż ;)
    wyglądasz pięknie!!!

    buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny naszyjnik :)!
    obserwuję i zapraszam również do siebie :)
    keepfitandbebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi dear! Woww, perfect!I love your stylish look and thank you so much for visiting and commenting!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  11. Great Post!
    i follow you now on GFC & Bloglovin:-)
    Hope you follow back♥
    http://inaalovephotographie.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  12. hello dear!
    of course we can follow each other!
    I follow you now on GFC.
    now it's your turn ;)

    Love,
    http://voyagevoyagelamonde.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz:)Podoba mi się każdy element stroju:)
    No i yorczek ♥, mam do nich słabość, bo sama mam wesołą psią dwójkę u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Całość wygląda bardzo dobrze, ale czapka jest najmocniejszym punktem. Wygląda niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz, a co do długości sukienki to masz takie nogi że spokojnie możesz nosić długość taką jaka Ci się podoba:)
    pozdrawiam Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna sukienka, szkoda, że niewygodna ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygladasz przepięknie
    Nie dość że masz ładną figurę, to strój wybrałaś świetny
    Czapka jest boska
    Dziękuję za odwiedziny
    Dodaję do obserwowanych
    Pozdrawiam
    Kobieta Nieidealna

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post!
    would you like to follow each other?
    Let me know!
    <3
    http://irinabulgakova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna stylizacja. ;)
    xxtinaaaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz super sukienka:)) http://worldbymyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna sukienka ;-) bardzo mi się podoba :)
    super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie Ci w tej czapce:) fantastycznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczna sukienka :) a piesek słodki podobaja mi sie takie pieski :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, that hat is amazing!
    I wish I would have one like that too :)

    Hugs
    Svetlana from Lavender Star

    OdpowiedzUsuń
  25. faktycznie sukienka troszkę krótka, ale z rajstopami wygląda świetnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna sukienka i bardzo ładna czapka - pasuje do Ciebie !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. WOW! what a pretty and stylish girl you are! Your blog is very nice!
    Thanks for your visit and comment on my blog!
    I´m your new follower!
    Kisses
    Mónica
    MFABlog
    www.elblogdemonica.es
    Mónica

    OdpowiedzUsuń
  28. króciutka, ale ładna i masz piękną figurę, więc na niektóre okazje na pewno można ją założyć ;-) chyba jesteś mniej opalona teraz i wydaje mi się, że bardziej Ci to pasuje ;-) fajna czapeczka

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna jesteś, świetna czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję za komentarz, jestem tutaj po raz pierwszy,ale od kiedy na Ciebie spojrzałam, wiedziałam, ze trafisz do moich ulubieńców w linkach i stanę się twoim stałym gościem, uwielbiam Taki typ urody!!:** i ten twój piesio jeszcze, cudnie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nice hat! And cute dog!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. This dress looks beautiful on you and the hat is adorable :)

    OdpowiedzUsuń
  33. prawdziwa modelka! zazdroszczę figurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny look!! Czapa i sukienka suuuper!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna sukienka :D Masz świetną figurę i jesteś śliczna :) Świetny blog :D

    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Great look dear! <3
    Thanks so much for visiting our blog and commenting! We´re now following you on GFC #267 and Bloglovin :) Please follow us back, so that we can keep in touch! Amazing blog!
    Kisses from SLovakia :-**
    LIPSTICK JUNGLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej :) Chcę cię poinformować , że nominowałam cię do Liebster Blog Award :) Pozdrawiam http://angelikai.blogspot.com/2013/12/liebster-blog-award-i-fanpage.html

    OdpowiedzUsuń
  38. sukienka jest w sam raz - na pewno nie jest za krótka ;)
    bardzo podoba mi się ta stylizacja, bo wszystko do siebie pasuje, a ja jestem szczegółowcem i lubię, jak wszystko pasuje :P

    torebka jest chyba najpiękniejszym elementem zestawienia - wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ślicznotka!!!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/black-look.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale śliczna czapka <3 fajnie pasuje do butow ::)
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ślicznie,wyglądasz kochana jak myszka:*

    OdpowiedzUsuń
  42. Rewelacyjny zestaw :) zaprasza do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  43. W torebce się zakochałam, cudna jest <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Torebka jest idealna. Możesz mi oddać :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna ta sukienka!
    Ślicznie wyglądasz :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Jesteś bardzo zgrabna, a ta długośc nie jest wcale gorsząca, niech sobie popatrzą ,a co! Jest na co! Pozdrawiam i obserwuję od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Krótka jest, ale ładna, super wyglądasz. :) Taka długość mnie by zbytnio krępowała... :/

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam podobną czapkę tylko biała, czekam na prawdziwą zimę żeby wyciągnąć ją z szafy :) A sukienka nie jest za krótka wg mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Genialny zestaw :D sama chętnie bym go założyła :D

    maddies-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. It's very easy to find out any matter on net as compared to books, as I found this piece of writing at
    this site.

    Here is my weblog; déménagement sherbrooke

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.