.post img {max-width:700px!important}

Strony



02.12.2013

parka


42 komentarze:

  1. wszyscy mają parki, tylko nie ja :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Outfit super! Wszystko świetnie dobrałaś kolorystycznie, brawo! Ja akurat parki nie mam i nawet nie wiem czy fajnie bym w niej wyglądała ale Ty wyglądasz super! Czekam na kolejny strój :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Great outfit, I love the leather pants :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny sweter i biżuteria :)
    pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie nie parka, a sweter zaciekawił. Tej zimy to mój ulubiony kolor, może dlatego! :))
    Piękna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw <3

    dziękuję za odwiedziny :)

    ja też już obserwuję ;)

    www.DDOUBLES.tk

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszy blog na świecie ! <3
    Obserwuję . Pozdrawiam ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastycznie wyglądasz:) świetną masz parkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. You are very pretty!!! And very very beautiful hair!

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz świetnie :)
    parka jest rewelacyjna :)
    http://subtelnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz ! Zestaw super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja:)
    http://nolongernightmare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. pieknie wygladasz, wszystko mi sie podoba, a najbardziej chyba Twoje wlosy haha :D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie! :) widziałam te spodnie u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz rewelacyjnie!
    Naprawdę bardzo mi się podoba! :D


    Pozdrawiam, Niepoprawny. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za poklikanie <3
    odwdzięczę sie kilkoma komentarzami :)
    i oczywiście obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacją wpisałaś się idealnie w mój styl :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna jest ta parka ! Bardzo fajny sweter !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny, NORMALNY (w moim słowniku oznacza to taki, w którym naprawdę można wyjść do pracy/na uczelnię/na spacer/na zakupy/na miasto, a nie tylko przeznaczony do podziwiania ale całkiem niepraktyczny, bo grożący zapaleniem jajnika albo grypą) zestaw!
    ciepły!
    buty wyglądają na bardzo porządne i zrobione z dobrej skóry - to lubię, lubię rzeczy, które są porządne.
    sweter też w moim "typie" - ostatnio się w takich zakochuję ;)
    no i ładna kurtka - o to, to dosyć trudno, także pełen szacun. ja na swojej drodze spotykam tylko wstrętne, puchowe brzydactwa :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny Blog <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialna parka i boski łańcuch - super ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely colors and parka
    xx
    L.
    www.lalouuula.com

    OdpowiedzUsuń
  23. super stylizacja :) wyglądasz pięknie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Według mnie zestaw idealny, super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki za odwiedziny! Świetnie wyglądasz! ; )

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podobają te ciuszki, masz świetny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  27. prześlicznie wyglądasz :)
    sweterek ma cudny kolor ;-))

    OdpowiedzUsuń
  28. Eeee tam, wcale źle te spodnie nie lezą :) Właśnie u nas w galerii na dniach mają otworzyć w końcu tą Szachownicę, cieszę się, bo widzę, że można mega fajne rzeczy tam kupić :) Burgundowy sweterek też jest świetny, całość ze złotymi dodatkami wygląda na prawdę rewelacyjnie :) A włosów to aż mam ochtę dotknąć... moje to chyba nigdy nie dojdą do takiej długości :/ Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna parka! pięknie w niej wyglądasz, no i te włosy..super:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  30. Parka jest świetna, naszyjnik również bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. podobają mi się buty i kurtka. piękne włosy ♡ | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. I love it! :) Very inspirational. Thanks so much for sharing!
    Tina from blog Style Sinners

    As it's the season of giving, I decided to do a giveaway on my blog :) I'd be glad if you joined! You can win a 150$ voucher.
    http://tinasstylesinners.blogspot.com/2013/12/giveaway-win-150-voucher.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.