.post img {max-width:700px!important}

Strony



22.12.2013

pink & velours


34 komentarze:

  1. Love your outfit :)

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. koszula rewelacyjnie ożywia całą stylizację =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula śliczna, ładnie ją zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny zestaw, koszula jest rewelacyjna ;)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kurtka ! Super koszula i legginsy !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Superowy strój na zimę :):*

    http://mulberries-cherries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczna koszula! Dodaje szyku :)

    PS. Zapraszam do mnie na rozdanie, do wygrania Baby Lips Maybelline, eyeliner Rimmel oraz piaskowy lakier :)
    Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie ,kolor koszuli jest rewelacyjny i oczywiście piękny makijaż! pozdr i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Naszyjnik śliczny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely look! The boots are great!!!

    Mónica
    MFABlog en www.elblogdemonica.es

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy element Twojej stylizacji mi się podoba! Doskonały set!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. I like the pink shirt, great color for you :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny kolor koszuli ;) super wyglądasz ;-))

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz ładny płaszczyk! :)
    pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  15. super wyglądasz, nie banalnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz . Buty są cudowne *.* .

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurteczka rzeczywiście robi wrażenie, idealnie podkreśla talię :) I ten ciepkutki lisek... sama w tym roku wybrałam bardzo podobną :) Torebka ma świętny fason, a naszyjnik rewelacja :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Wesołych i radosnych świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. You look absolutely beautiful!

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnyy OOTD:)
    Zapraszam- our-individual-world-of-fashion.blogspot.com . Kliknij w baner sklepu SHEINSIDE na naszym blogu, napisz w komentarzu, że to zrobiłaś, ja za to zaobserwuję twój blog!:) *Baner znajduję się na prawym pasku bocznym*

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zestaw!!!!

    Magicznych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę Ci wszystkiego co najlepsze w te święta! Powodzenia w blogowaniu, oraz systematyczności, bo wiem po sobie, że z tym zawsze jest problem :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Malwina :*
    Piękne masz buty !

    OdpowiedzUsuń
  22. Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt !

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna kurtka i świetne buty ^^
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zestaw<3

    Zapraszam do mnie : http://my-pink-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. This is by far the best looking site I've seen! It was completely easy to navigate and it was easy to look for the information I needed! Fantastic layout and great content!! Every site should have that!

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie wyglądasz :) dawno nie widziałam, spodni/getrów welurkowych :) bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładny zestaw, najbardziej podoba mi się jednak naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Koszula i torebka <3 koszula bardzo fajnie ożywiła cały zestaw :D

    maddies-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.