.post img {max-width:700px!important}

Strony



08.01.2014

Spike hat




Witam moich czytelników ;* Szczerze Wam kochani powiem, że pierwszy raz w życiu mam na głowie tego typu kapelusz! Zawsze sądziłam, że nie będzie do mnie pasował bądź nie będę miała z czym go zestawić, dlatego też zakup tej części garderoby uważałam za nie warty zachodu. Jednakże ostatnio latając po sklepach, oczywiście w poszukiwaniu zachwycających promocji wpadł mi w oko ten oto kapelusz, przymierzyłam go i ku mojemu zdziwieniu... nie wyglądałam w nim aż tak źle, dodatkowo był przeceniony na 54 zł, co zachęciło mnie jeszcze bardziej ;) Po kilku-sekundowym zastanowieniu, stałam się jego posiadaczką ;D Co kochani sądzicie? Lubicie tego typu nakrycia głowy?


Kapelusz - Mohito
Koszula - House
Spódnica - Mohito
Rajstopy - nn
Lity - nn
Torebka - Mohito
Naszyjnik - Katherine
Zegarek - Allegro

124 komentarze:

  1. Masz śliczny makijaż
    Całość stylizacji bardzo zgrana, świetnie wszystko dopasowałaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Love your parka :)

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty *o*

    http://its-okey-baby.blogspot.com/ <----Nowy post

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska koszula ! ♥♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonały set! Super wyglądasz w kapeluszu !
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw. Piękna koszula i kapelusz. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak to wszystko ładnie razem wygląda ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. jeju piękny strój! :)) Każdy element do siebie pasują! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. do twarzy Ci w kapeluszu:*) pozdrawiam:*))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna stylizacja, bardzo podoba mi się ta spódnica :)

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny look!
    http://lookbook-of-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam tak samo . Podobają mi się kapelusze ale nie wiem czy mi będą pasować :) pozdrawiam i zapraszam do siebie bo mam dla was niespodziankę na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny strój :) super naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kapelusz świetnie pasuje do tego zestawienia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja do kapeluszy mam podobne podejście jak i TY :) Ale z drugiej strony podziwiam jak cudownie w nim wyglądam i ciekawa jestem jak ja bym wyglądała w takim kapeluszu :) Zachwycasz :*
    Dzięki za OBSERWACJĘ :***

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz fenomenalnie :) no i ten kapelusz :))
    rewelacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pasuje Ci ten kapelusz ! Świetna stylizacja ! Super torebka !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny zakup, wyglądasz w nim obłędnie! :) Sama mam swój ulubiony kapelutek, który prezentowałam jakiś czas temu i rzeczywiście na początku też się obawiałam, że nie będę w nim wyglądać dobrze, ale absolutnie się do niego przekonałam :) Koszula w kratę świetnie ożywia całość, powinnaś częściej nosić takie wyraźne kolorki, bo ogromnie Ci one pasują :) Gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszcze spódnicy:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie wyglądasz w tym kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  22. naprawdę śliczna ta koszula :) pięknie wyglądasz! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  23. Śledzę już jakiś czas Twojego bloga i lubię go,ale dziś sięstrasznie zawiodlam...kompletnie taka sama stylizacja,co u lusijkii ...dokładnie wszystkto,jak z niej zdjete :(
    Nie nie nie!
    http://lusijkaaa.blogspot.com/2013/12/two-styles.html.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiem, że nigdy nie widziałam bloga tej dziewczyny więc raczej nie miałam jak od niej "odgapić ".

      Usuń
  24. Taki kapelusz warto mieć w szafie;) pasuje do wielu stylizacji i do parki i do.płaszcza i do.puchowki;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cool hat! You look absolutely beautiful!

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna koszula i spódniczka i buty!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. I like the skirt, it is really cute and looks great on you :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękna spódnica. Stylizacja jak najbardziej na plus.

    Podoba mi się twój blog, obserwuję i będę zaglądać tutaj częściej.
    W wolnej chwili zapraszam również do mnie, oraz do obserwacji jeśli Ci się spodoba.
    Choć ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogosferą.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny :D a cała stylizacja boskaaa :D <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo Ci w nim ładnie, śmiało możesz nosić :)
    Zapraszam http://beautifulsolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna koszula i buty! CUDOWNIE!

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne *-*

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Hi! You have a nice blog and beautiful photo)

    Lets follow each other on GFC or/and G+? Write me if you agree)

    WELCOM TO THE WORLD OF FASHION, DIY AND TRAVEL!)

    WWW.CENTRALSTREET.COM

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wyglądasz:)Super kapelusz i spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny zestaw :) Tez mam ten kapelusz z mohito :) p.s. Dziekuje za miły komentarz pod moim postem. p.s. Dziś ruszyło rozdanie na moim blogu. Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Your look is awesome!
    Mónica
    www.elblogdemonica.es

    OdpowiedzUsuń
  37. Amazing look and pics!!!!
    Would you like to follow each other on GFC and FB?
    Let me know... I will follow you back soon!!!
    http://expressyourselfbypaolalauretano.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  38. Hi this is a cute nice blog honey .....My name is Marie I am a Blogger based in italy and I was wondering if we could follow each other GFC bloglovin
    Let me know I will fllow back as always! Love Marie.
    www.mariezamboli.com
    www.mariezamboli.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Very beautiful outfit. You look amazing! Gosh, you shoes are stunning.

    http://www.thefashionstirfry.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczny outfit! Uwielbiam takie kapelusze <3

    OdpowiedzUsuń
  41. jej jakie śliczne buciki :) pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  42. GREAT Look!!! Very stylish!!

    FOLLOW ME
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de
    https://www.facebook.com/Rimanerenellamemoria
    http://instagram.com/rimanerenellamemoria

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. hey! great blog! so we start follow you on gfc! please follow back! hugs the twins from www.wmw-style.de

    OdpowiedzUsuń
  45. Pasuje Ci ten kapelusz! Spódniczka cudowna :3

    OdpowiedzUsuń
  46. You have such great style, love how you put this outfit together.

    OdpowiedzUsuń
  47. I'm in love with your skirt!! :)

    new post
    http://thefashionshadowbygiulia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  48. genialne zestawienie! koszula jest cudowna, tak jak i reszta;-)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Very nice post!
    http://www.fashionhypnotised.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. wyglądasz pięknie!
    w kapeluszu bardzo Ci do twarzy ;) nadał niesamowity charakter całej stylizacji ;)
    buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  51. Grat look dear! I love the cowboy style and you mananged it perfectly :)
    Have a great weekend!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  52. prześliczna spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  53. sliczna spodniczka ! i jaka figura! pozazdroscic ;D

    OdpowiedzUsuń
  54. Gorgeous look dear! Love how you co-ordinated your spike hat with the spike boots!

    Thanks so much for your sweet comment on my blog xx

    http://bffbestfootforward.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudowna stylizacja!
    Ślicznie Ci w kapeluszu, cudowna spódniczka :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  56. świetnie wyglądasz i masz boskie buty <33
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  57. I follow you back honey <3 thanks a lot Now can we also follow on BLOGLOVIN and Google+? <3 let me know
    www.mariezamboli.com
    www.mariezamboli.com

    OdpowiedzUsuń
  58. hej!!
    świetny ten kapelusik!
    dobry zakup!!
    mnie również spódniczka przypadła
    do gustu!!!
    pozdrawiam serdecznie,
    Marta

    www.bepretty.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. You look amazing! I am a new follower :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Yes. I love your hat. It is very pretty. Your plait shirt suits the black skirt perfectly. I love your outfit!
    Have a nice day! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. ale ślicznie wyglądasz... uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  62. śliczna stylizacja! :)
    również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Gorgeous look, I like it very much :) Thank you for the comment, am following back now doll. Thanks for following me too :) Have a great week xx

    The Dainty Dolls House

    OdpowiedzUsuń
  64. Great.love the look.you are so beautiful
    Very chic
    Wanna follow each other via gfc & bloglovin
    Kissed

    OdpowiedzUsuń
  65. Wspaniały ten zestaw! ;)
    o kupnie kapelusza myślę od dawna, ale nie mogę znaleźć odpowiedniego :(
    Wspaniale w nim wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. This is such a great hat and adore this fantastic winter coat.

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetna stylizacja, wyglądasz super :* Lity *__*

    OdpowiedzUsuń
  68. Uwielbiam połaczenie koszuli w kratę z czarną spódniczka :>
    a ten złoty naszyjnik idealnie się komponuje :))
    Obserwuję i miło by było gdybyś się odwdzięczyła, pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  69. Cholernie podoba mi się koszula ! dziękuje to miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Podoba mi się ten zestaw, szczególnie kapelusz, który bardzo do Ciebie pasuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo słabo. Rzeczy nieprzygotowane do publikacji. Niedoprasowane, buty nie wypastowane. Zdjęcia totalnie amatorskie, nie ostre, źle kadrowane. Światło koszmarne. Burzy cały odbiór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za szczery komentarz, jednakże...
      Po pierwsze... chodząc, siadając itp. w danym ubraniu przez kilka godzin ciężko jest utrzymać je w idealnym stanie... Jeśli jednak sprawia to tak wielki problem postaram się następne stylizacje wykonywać już w domu, gdzie pod ręką zawsze mam żelazko... podobnie przewiduję rozwiązać problem z "nie wypastowanymi" butami...
      A po drugie... przepraszam, że mój fotograf nie jest profesionalistą...

      Usuń
    2. Jeśli pojawi się "dopracowany" zestaw, czyli z wyprasowanymi ciuchami, wypastowanymi butami itd, to pewnie zostaniesz oskarżona, że wszystko jest robione na bloga i nie chodzisz w tym, co pokazujesz na blogu.

      Usuń
  72. Strój świetny , masz piękne włosy .

    wpadnij do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  73. Super cool outfit dear, love evrything from head to toe :D
    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  74. Po pierwsze wyglądasz na serio świetnie, bardzo podoba mi się Twoja koszula, a po drugie wydajesz się być bardzo sympatyczną osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Rewelacyjnie ;) zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Great outfit!!Love you skirt)Beautiful! Would you like to follow each other? Just let me know in my blog. xoxo
    http://www.elationofcreation.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Amazing look! I follow you via GFC, can you follow me back? x

    http://fashionsectionbylory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Baardzo mi się podoba! Szczególnie ta spódniczka, a na te lity z ćwiekami to mam manie już od dawna, są rewelacyjne! :)

    Dziękuję baaardzo :)
    A to nic trudnego, wystarczy odrobina, no może trochę więcej niż odrobina cierpliwości i chęci! :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Nice post:) Would you like to follow each other? Just let me know in my blog.
    http://prettytendency.blogspot.com.es
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  80. Koszula jest boska,uwielbiam kratę<3

    OdpowiedzUsuń
  81. Hello there, you look gorgeous. You already asked to follow each other & I followed you on GFC, but you have yet to follow me back on GFC!! Thanks. Have a great weekend xx

    OdpowiedzUsuń
  82. Love your spiked hat!!
    Great outfit :)
    Would you like to follow each other via GFC or Bloglovin?
    www.voguevillain.com

    OdpowiedzUsuń
  83. wow genialny kapelusz!
    jestem fanką:)

    OdpowiedzUsuń
  84. świetne buty, cudna koszula - kocham koszule w kratę. mega look! :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Świetny zestaw, a koszuli zazdroszczę :>
    www.dressy.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Super stylizacja wspaniale wyglądasz ;)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Świetnie wyglądasz :D pasuje Ci ten kapelusz :)

    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. this is such a nice look! love your skirt so much and the way you styled it is just perfect :)

    OdpowiedzUsuń
  89. jejku, jakie masz śliczne rysy twarzy :o i w ogóle świetna sylwetka. nadajesz się na modelkę :)
    zaobserwowałam i liczę na rewanż :)
    mojezyciejestnowela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. wow a stunning outfit !! - Love the hat and the skirt! :))

    sisepuedee.blogspot.dk
    -Milla

    OdpowiedzUsuń
  91. cute outfit! love it! would you like to follow each other?
    xoxo
    dailyfashiondream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. ślicznie wyglądasz, świetny look! :)

    http://moniqueestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Love everything about this look! Your shoes have to be my favorite, I am on the hunt for a perfect pair!!
    xoxo, Kierra Makayla

    OdpowiedzUsuń
  94. Love this look! Now we are your new followers!
    Kiss kiss from Italy:)

    http://todayilook.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  95. Thanks for your marvelous posting! I quite enjoyed reading it, you will be a great author.I will remember to bookmark your blog and may come back later in life.
    I want to encourage yourself to continue your great posts, have a nice evening!


    My webpage smash bandits racing Hack

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.