.post img {max-width:700px!important}

Strony



27.01.2014

White coat

55 komentarzy:

  1. Przepięknie wyglądasz!
    Naprawdę, bardzo mi się podoba. :)

    Pozdrawiam, Niepoprawny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ciuchy ma ten sklep.
    Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie zestawiona kolorystyka kochana! :) Świetnie, że zmieniłaś pasek na czarny, bardzo fajnie to wygląda :) Te lity są czadowe, już za pierwszym razem Ci ich zazdrościłam :P hehe I ta torebka z mohito... też się wczoraj na nią czaiłam, super jest! :) Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też poklikałam :-D fajne mają płaszcze, w moim stylu, zapraszam na rozdanie z Firmoo

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny płaszcz ale najbardziej podobają mi sie buty *.* Sa świetne ;) poklikałam :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko idealnie zestawione kochana;):* i jakie zdjęcia ładne;) lity cudowne, szkoda że dla mnie za wysokie by były ;p Buziaki!:*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny blog obserwuje i liczę na to samo z twojej strony <3
    http://jula-julian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna torebka :)
    a ty jak zawsze piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny płaszczyk :) aa o litach to już nie wspomnę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie, świetne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. spodnie totalnie mnie "zauroczyły" ;p
    i świetne buty :) miałas je chyba juz na któryś zdjęciach, są boskie ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa stylizacja, ładnie w niej wyglądasz, choć mi osobiście nie podoba się taki kolor płaszczyka ,ale Tobie ładnie w nim:)


    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam biały płaszczyk ale na zimę jest za cienki i strasznie szybko się brudzi więc zakładam go od święta :) A Twój zestaw z czerwonymi spodniami bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne buty ! kurtki od SheInside są świetne! pozdr i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne rzeczy i ślicznie wyglądasz;)
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny zestaw!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebeczka przykuwa uwagę! :) Zresztą cała stylizacja skradła moje serce :) Rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oh luksusowy wizerunek, Super płaszcz, spodnie i czerwony kolor jest dobry) Lubię buty i upadną?

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie ten pasek czarny świetnie pasuje do reszty :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny płaszczyk ! Piękne legginsy w super ten komin ! Bardzo mi się podoba ten zestaw !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie Ci w tych kolorkach! Torebka mistrzowska!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fabulous coat!!!! I love your outfit)))

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Monique, what a stunning and chick white coat... I adore it :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wyglądasz w czerwonych spodniach :)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajne połączenie spodnie mają super kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne masz włosy ! stylizacja cudowna !

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie :) Czy wiesz może gdzie dostanę taki komin?
    PS Na drugi raz mów głośniej, bo niewyspany człowiek w stroju bałwana nie słyszy za dobrze. myślałam, że mówi do mnie kobieta idąca z naprzeciwka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobne ostatnio w Reserved'zie widziałam
      hehe, nie dziwie się że mnie nie usłyszałaś, zaspana, spóźniona na kolokwium... czynniki te zniekształciły mi głos ;p

      Usuń
  28. Hej, wiem, że prowadzisz bloga odnośnie stroju, ale może dopełnieniem Twoich stylizacji mogły by być ciekawie pomalowane paznokcie? Mam 15 lat i prowadzę bloga właśnie z różnymi wzorkami na paznokcie. Jeżeli miałabyś czas zerknij na nie. Jeśli coś Ci się spodoba, zapraszam do obserwowania strony i wspomnienia o niej u siebie na blogu. http://malgosiek.blogspot.com/ to do niczego Cię nie zmusza, przepraszam za spam, ale jestem młoda i bardzo mi zależy na tym, żeby ktoś się zainteresował tym co robię, na pewno się odwdzięczę w jakiś sposób. Przepraszam jeszcze raz za spam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Poklikałam w linki z Sheinside, a co do stylizacji to płaszczyk jest prześliczny! Naprawdę super leży, ale jeszcze bardziej uwagę zwróciłam na buty! Wow :)

    Serdecznie zapraszam na: http://ourloveourpassion.blogspot.com/ ;) Jeśli jesteś chętna na wzajemną obserwację, daj znać, a na pewno się odwdzięczę! Buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  30. ja bym dobrała inny kolor spodni, ale ja jestem stara i z prowincji, to mnie się nie słucha ;P to jest bardzo wskazane ;P
    w każdym razie - masz tak staranny makijaż (brwi! jestem pod wrażeniem, uwielbiam piękne makijaże brwi) i ten płaszcz jest tak stylowy, że nawet z czarnym dołem prezentowałabyś się na tej sesji olśniewająco :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam lity, a Twoje są mega :)
    veneaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Beautiful look!!! I love your coat! thank you so much for your comment!
    would you like to follow each other with GFC and Bloglovin? let me know and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you!!! I follow you with GFC and Bloglovin!!
      Have a nice day!!!:)))

      Usuń
  33. Piękny zestaw! Bardzo podobają mi się spodnie :))
    Z miłą chęcią zaobserwuję :))

    Byłoby miło jakbyś wpadła :)
    http://znikniemy-w-ciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie wyglądasz! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale jesteś szczupła! ;)) Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak patriotycznie ;)
    Fajnie, chociaż ja założyłabym spokojniejszy czerwony kolor spodni :)

    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.