.post img {max-width:700px!important}

Strony



23.02.2014

black & gold


Witam, dziś propozycja stroju codziennego. Jako, że w moim mieście jest już naprawdę cieplutko pozwoliłam sobie założyć mgiełkę, która jest właściwie nowością w mojej szafie.Udało mi się ją zakupić ostatnio na wyprzedaży w Tally Weijl za 25 zł ;D Jak dla mnie jest ona przecudna! Jednakże jedynym jej defektem są bardzo lekko przyszyte koraliki ( już kilka zdążyłam zgubić ). Do koszuli dopasowałam legginsy z ala' skórzanymi bokami, oraz cudowne botki cut out ze sklepu labotti. Jako, że nie oszalałam jeszcze do reszty, nie zrezygnowałam z okrycia wierzchniego, w tym przypadku jest to zielona parka z pikowanymi, skórzanymi rękawami. Jako biżuterię dobrałam skórzaną bransoletkę oraz łańcuszek i pierścionki ze sklepu bornprettystore . (przypominam zainteresowanym, iż mam dla Was w ów sklepie 10% rabat wystarczy wpisać kod : MKAT10 )




 Parka - Mega
Koszula - Tally Weijl
Leginsy - Pepco (dział dziecięcy )
Botki - KLIK
Łańcuszek - KLIK
Bransoletka - allegro
Pierścionki - KLIK
black & gold

54 komentarze:

  1. Sliczny zestaw, Podkresla co ma podkreslac :) Slicznie Ci w nim ! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko! Podoba mi się każdy element Twojej stylizacji, pięknie Ci to wyszło!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna koszula i buty! Lubię cię w czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cały set bardzo mi się podoba, jednak dla mnie królową tu jest koszula-mgiełka.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam tę koszulę w sklepie i jakoś mi się nie podobała, a na Tobie bardzo mi się podoba :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny zestaw, ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam połączenie czarnego ze złotym , zawsze świetnie wygląda !

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz :) Parka jest śliczna gdzie można taką dostać ?? :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      swoją parkę kupiłam w sklepie "Mega" w moim mieście,
      ale podobne widziałam na allegro ;)

      Usuń
  9. śliczne buciki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ale śliczna koszula :) pięknie wyglądasz! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę, muszę przyznać, że w takim eleganckim wydaniu wyglądasz świetnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. You look amazing! Love your coat!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podobają buty i pierścionki.

    OdpowiedzUsuń
  14. koszula, buty i biżuteria! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice jacket! Love the texture and you look great.

    http://www.thefashionstirfry.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się wszystko prócz butów. Jakoś nie mogę się do takich przekonać.

    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. mgiełka fantastyczna! uwielbiam takie koszule! mam ich w szafie mnóstwo i ciągle mi mało, wciąż kupuję nowe ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna koszula:)Bardzo lubię połączenie black&gold:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacja!!
    http://wholelifeinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna koszula;*

    OdpowiedzUsuń
  21. dla mnie bomba ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowną masz parkę! U mnie na blogu też pojawiły się dziś parki :)
    Pozdrawiam ciepło i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz świetnie! :)

    smileewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz! Przypominasz mi urodą moją przyjaciółkę ;)
    Bluzeczka bardzo fajna, szkoda tych koralików :(
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna koszula - prezentuje sie genialnie ! Też mam częsty problem z tego typu bluzkami z mnóstwem koralików...Buty są cudowne !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Boże, jaką Ty masz śliczną twarz !!!!!!!!!!!! :* :* i koszula przepiękna ;)
    buziaki kochana :*
    mal-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz wspaniale w czarnej koszuli:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjna koszula i do tego za 25zl cudo :) w botkach się zakochalam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz, koszula jest super :)
    Również już obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, you look gorgeous! And those boots... ♥
    Happy Monday and have a fabulous week!
    xx, Tina
    tinasstylesinners.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny strój. Bardzo mi się podobają Twoje buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna mgiełka, ja też jestem łowca okazji, wiele fajnych rzeczy można "upolować".

    OdpowiedzUsuń
  33. Monia w zestawie total black wyglądasz szałowo! A byłam wczoraj w Tally Weijl i nie widziałam tej bluzeczki, w sumie to się nie dziwię,za tą cenę pewnie szybko wyprzedała się ahhh... :/ I jak na srokę przystało, dodatki to z chęcią bym Ci zwinęła hehe ;) Gorące pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super ta mgiełka. Bardzo ci pasuje. :) Śliczna.

    blueberryfruit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. parka jest cudowna
    byłabym ogromnie wdzięczna za poklikanie w linki z ostatniego posta
    http://dark-paradise1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. rewelacyjnie wyglądasz, koszula bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz genialnie :D
    ostatnio Twoje wszystkie zestawy mnie zachwycają :D tak trzymaj Kochana! :*

    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.