.post img {max-width:700px!important}

Strony



14.02.2014

burgundy & black




49 komentarzy:

  1. Burgund nigdy mi się nie znudzi:) Świetnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne zdjęcia i ciekawe propozycje na walentynki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojejku - bardzo mi się Twoje buty podobają :)! i kolczyki! widziałam je w Croppie ;) ja nie mam przekłutych uszu, kolczyków nie noszę, ale na kimś - lubię oglądać taką biżuterię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetną masz kurtkę i biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz ładnie pokręcone wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ogolnie wyglada bardzo fajnie ale chyba ja bym wybrala dluzsza bluzke. Ja bym sie nie czula dobrze z tak wyeksponowanymi posladkami.
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne leginsy :) a co do zestawów to 1 wpadł mi w oko:)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie, w naszych rejonach wiosna pełną parą :) Monia wyglądasz świetnie, zadzorrrrra :) Burgund uwielbiam, a ramoneska masz czadową :) I włosy super nakręcone, można wiedzieć czym ? Bo mi to zawsze jakieś baranie loki wychodzą :/ hehe Udanych Walentynek życzę kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz poślady, łooo! <3 Boże, trochę to brzmi jakbym było homo, ale nie mogę się napatrzeć :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam taki styl, bardzo mi się podoba !: )

    OdpowiedzUsuń
  11. Great outfit, perfect colors combination!

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się całość, jednak zachwyciły mnie Twoje włosy :) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie wyglądasz, świetne leginsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana uwielbiam Twoje zestawy! I tym razem nie zawiodłaś, wyglądasz świetnie!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna<3 i torebka śliczna,wpadaj do mnie kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  16. zestaw bardzo mi się podoba, zdecydowanie w moim stylu.
    A figurę masz boską!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny zestaw ^^.Niestety u mnie jest pogoda typowo zimowa i zazdroszczę Ci wiosennej kurtki .

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw ! Bardzo lubię to połączenie kolorów ! Biżuteria i kalosze super !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. I love burgundy and black together... it looks so great on you Monique... :)


    The dresses on the bottom are so beautiful, wow

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej, wiem, że prowadzisz bloga odnośnie stroju, ale może dopełnieniem Twoich stylizacji mogły by być ciekawie pomalowane paznokcie? Mam 15 lat i prowadzę bloga właśnie z różnymi wzorkami na paznokcie. Jeżeli miałabyś czas zerknij na nie. Jeśli coś Ci się spodoba, zapraszam do obserwowania strony i wspomnienia o niej u siebie na blogu. http://malgosiek.blogspot.com/ to do niczego Cię nie zmusza, przepraszam za spam, ale jestem młoda i bardzo mi zależy na tym, żeby ktoś się zainteresował tym co robię, na pewno się odwdzięczę w jakiś sposób. Przepraszam jeszcze raz za spam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, że fociłaś koło mnie :) Pasuje Ci ten burgund ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja super to wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. leginsy i dupsko TYPOWO na wierzchu !? o masakra !

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna ramoneska! Fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. swietne polaczenie, podoba mi sie!

    OdpowiedzUsuń
  26. rewelacyjnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wpadlam tutaj przypadkiem,i stwierdzam ze masz cudownego bloga:)
    Rewelacyjnie go prowadzisz,widac ze sie starasz. :)
    Byloby mi bardzo milo jak bys do mnie zajrzala,ja obserwuje i licze na to samo:)

    Xnataliaxx.blogspot.com

    Xnataliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowna!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/elegancki-szyk.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie :) Genialny zestaw :)
    zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  30. mam takie legginsy i je po prostu uwielbiam! wyglądasz świetnie, tak rockowo i drapieżnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz świetny styl i piękne włosy :) Tylko pozazdrościć :) Pozdrawiam

    http://fluffy-muffin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. genialna stylizacja <3 włosy masz przepiękne ! :)

    pozdrawiam fashboom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. WOW!!!! Fabulous!!! Love everything about this outfit......especially those pants!!! You look AMAZING as always!!! Wonderful photos! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna pupcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. Stylizacja genialna. Śliczna. :D
    obserwuję . :P
    blueberryfruit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow!
    Wyglądasz fantastycznie. Wszystko idelanie dobrane. Bardzo podoba mi się te stylizacja. Pozdrawiam:)
    Może masz ochotę na wzięcie udziału w konkursie, który organizujemy? Jesli tak, to zapraszamy tutaj: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=804415476252974&set=a.490758767618648.119463.482542631773595&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  37. Torebka jest meeeeega!

    http://marzenajaworska181.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.