.post img {max-width:700px!important}

Strony



20.02.2014

dark turquoise

Witam kochani ;*  Dziś zaprezentuję stylizację, w której główną rolę gra  włochaty sweter. Tak naprawdę kiedy chorowałam na jego punkcie nigdzie nie mogłam znaleźć odpowiedniego, więc pomału godziłam się z faktem, że właścicielką ów cudeńka chyba nigdy nie będę. Jednakże na ostatnich galerianych zakupach we Wrocławiu z moim Ł. udając się do jednego z moich ulubionych niegdyś sklepów, czyli New Yorkera (już go tak nie lubię, bo w Legnicy zlikwidowali;/ ) natknęłam się na ogromny wybór włochaczów i to w nieziemsko niskich cenach! Znając mnie jeszcze sprzed kilku miesięcy zapewne kupiłabym ze 3 czy nawet 4 tego typu swetry, jednakże od jakiegoś czasu postanowiłam, że moje zakupy będą bardziej przemyślane i zaprzestaje kupowania dublerów. I takim oto sposobem zakupiłam mój przepiękny włochaty sweterek w cenie 29 zł ;) Do dzisiejszej "gwiazdy" dobrałam szpilki praktycznie tego samego koloru oraz czarne spodnie o długości 7/8 oraz dużą kopertówkę z tygrysem. Jeśli chodzi o biżuterię (której zazwyczaj noszę dość dużo) dziś postawiłam na skromny akcent w postaci kolczyków od born pretty store. Na stronie znajdziecie kochani bardzo duży wybór biżuterii ale również ozdób i przyborów do paznokci, czy też przepiękne sztuczne rzęsy. Jeśli bylibyście zainteresowani zakupami na ów stronce mam dla Was rabat w wysokości 10% na całe zakupy. Kod to: MKAT10


Sweter - New York
Spodnie - Mega
Buty - Deichmann
Kolczyki - KLIK
Torebka - Mohito

dark turquoise - MODNAPOLKA.pl

71 komentarzy:

  1. Włochacze to chyba nie moja bajka :P ALE ale taki odcień koloru chcę uzyskać na ścianach w swoim pokoju :P

    P.S Czy na tym zdjęciu widzę rozpięty rozporek .. :)
    http://2.bp.blogspot.com/-93nNKepnSnc/UwTat_NYF8I/AAAAAAAADyw/vYtfN4NTq2Y/s1600/DSC_0004.JPG9

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale genialnie wyglądasz! Kolor swetra pasuje do Twoich oczu. :) No i kolczyki - mają w sobie to COŚ.

    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja, lubię takie włochate swetry:) ładna biżuteria:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sweterek :)
    http://smileewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdj <3

    bloggerkakaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo jeju *o* Piękna stylizacja , no i ty prześliczna <3 Obserwuje już :*


    the-lost-in-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny koczek *-*
    Obserwuję ;)
    asiek-asieeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudne są te kolczyki;) Pięknie wyglądasz, bardzo lubię takie zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obecnie obraz sprawia, że​​ ładne dziewczynki jak twój sweter) jesteś uśmiechnięta, uśmiech kochany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny outfit :)
    bardzo ładny sweterek i buty ! :p

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczny sweterek <3 Cóż na zmysłowe oczy! Piękna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz!
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne kolczyki i udana stylizacja ;)

    Zapraszam do obserwowania http://trendy-nails-hair.blogspot.com ;) Odwdzięczę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne kolczyki:)))
    wgl świetny look jak zawsze ;d czekam na wiecej :) zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się :) To zdecydowanie Twój kolor :)
    ahh sweterek i kolczyki boskie - ODDAWAJ ;)

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Włochaty sweterek - uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  17. W takim razie zapraszamy do Lubina do New Yorkera :) Tylko, że kilka dni temu łaziłam i niestety takiego cuda nie spotkałam, a na pewno rzuciłby mi się w oczy, bo szałowy jest!! :) :) Kolor rzadko spotykany, absolutnie wyróżnia się na tle innych "włochaczy" :) A włosy czadowo sobie poplotłaś, aż nie mogę się nadziwić, mega szacun kochana :) hehe Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się takie sweterki, ale uważam, że dobrze wyglądają tylko przy takiej drobnej figurze jak Twoja dlatego u Ciebie prezentuje się super ! Do tego ma obłędny kolor !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz!
    Obserwujemy jak najbardziej :)
    Zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wygladasz rewelacyjnie kolor sweterka piekny do twarzy ci w takiej stylizacji ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. zakochałam sie w tej stylizacji =)

    OdpowiedzUsuń
  22. ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Bardzo podoba mi się twój blog. Masz fajny styl <3
    Obserwujemy? Daj znać, a ja na pewno się odwdzięczę.
    (u mnie zawsze obserwacja za obserwację)

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny jest ten sweterek! Fantastycznie wyglądasz :) buty w połączeniu z tym sweterkiem to istna rewelacja! <3

    Z przyjemnością obserwujemy, 5waystobepretty.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny styl <3 boski kolor i ten idealnie pasujący odcień butów do sweterka, bosko <3 uwielbiam takie stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. 29zł? że też u mnie takich nie było :( świetny jest ;) bardzo ładnie wygladasz w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny styl, cudowny sweterek i fryzurka:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajną masz kokardkę na głowie. Sweterek też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja nawet wiem gdzie były robione zdjęcia ;) Mieszkałam w Lubinie 1,5 roku i często przyjeżdzałam do Legnicy :) Super stylówka

    OdpowiedzUsuń
  29. Twój sweterek jest świetny! Ma piękny kolor :) Nie powiedziałabym, że można go w New Yorkerze znaleźć, tym bardziej w takiej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny kolor sweterka, wygląda na miły w dotyku ;-) Fryzurka jest świetna!
    Pozdrawiam ;-*

    OdpowiedzUsuń
  31. Dlaczego nie pomyślałam o swetrze? Piękny :) Ja mam taki komin. Moja ciocia zrobiła mi go na drutach. Gdybym jeszcze nie miała tylu swetrów to poprosiłabym by mi taki wydziergała :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam Twoje stylizacje! Są fantastyczne :*

    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam takie sweterki:) super zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  34. sweter ma fantastyczny kolor
    <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny zestaw :D zakochałam się :P
    szkoda, że ja nie mogę nosić spodni po kostkę :/

    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. ślicznie wyglądasz :).... rewelacyjny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny kolor swetra oraz butów! Rewelacja. W ogóle jesteś bardzo piękna!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślicznie i elegancko. :) torebka cudna. *_*

    blueberryfruit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Sweterek jest przecudny! I krój, i i kolor- świetny! Cała stylizacja wymiata:

    OdpowiedzUsuń
  40. Sweterek i kolczyki - przecudowne! Cała stylizacja bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Jejku, jesteś prześliczna! Masz niespotykaną urodę. Zestaw super się prezentuje, fajnie, że zwracasz uwagę na ważne detale. :) Buziaki kochana! Obserwuję.
    http://mint-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. ślicznie wyglądasz do twarzy Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna stylizacja, cudny kolorek sweterka i te zdjęcia, nic dodać nic ująć wyglądasz super :)

    Była byś zainteresowana wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  44. Właśnie taki włochacz chodzi za mną od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
  45. Jejku, jak ładnie. Co do ceny tego włochacza to jestem w szoku, niestety ubolewam bo u mnie w mieście nie ma NY :C a już bym popędziła.
    Ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Naprawdę świetnie wyglądasz w tym sweterku! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczny sweterek *__* Bardzo ładnie dobrałaś do niego buty i spodnie c:

    Zapraszam:
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. świetny sweterek, uwielbiam ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękna stylizacja! :D Sweterek i torebka boooskie! :D

    OdpowiedzUsuń
  50. sweter piękny ;*

    OdpowiedzUsuń
  51. piękny turkusik :) cudny sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Rewelacja :)
    Świetna stylizacja bardzoooo mi się podoba :D
    Super wyglądasz!
    Dziękuję za odwiedziny i oczywiście zapraszam ponownie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  53. Nice :)<3
    See my new post on http://itistimeforwonderland.blogspot.com/2014/02/happy-moments.html

    OdpowiedzUsuń
  54. świetnie wyglądasz :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. O ! mój sweterek! tyle,żę ja mam go w wersji białej ;) jest cieplutki i bardzo wygodny ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jesteś taka śliczna i urocza :)
    Mam tą samą torebke ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.