.post img {max-width:700px!important}

Strony



17.02.2014

jeans shorts

Witam, dziś przedstawiam kochani stylizację codzienną, aczkolwiek gdy ostatnio wyszłam tak na miasto ludzie strasznie dziwnie się na mnie patrzyli a niektórzy wręcz kręcili głowami, (coś w stylu "ale dziwadło") mnie oczywiście tego typu reakcje nie wzruszają, ponieważ ubieram się w to co mi się podoba i w czym się dobrze czuję. A tak swoją drogą to sądzę , że prezentowany dziś zestaw nie jest jakoś szczególnie udziwniony... ale cóż, jak się okazuje wielu ludzi nie podziela mojego zdania ;)
Jak już wyżej pisałam, w jednym z ostatnich dni w prezentowanym stroju chadzałam po mieście i uwierzcie, że wcale nie było mi zimno, a to dlatego iż temperatury w moim mieście przekraczają już 13 stopni C ;D Fakt ten ogromnie raduje moje serce jaki zapewne wiele innych osób ;) Zostawiam Was ze zdjęciami ;*

Kapelusz - Mohito
Sweter - C & A
Bluzka - New Yorker
Spodenki - CooCat
Rajstopy - Gatta
Lity - nn
Torebka - New Yorker
Naszyjnik - SinSay
Zegarek - Allegro
Bransoletki - Allegro, Katherine, SinSay

http://moniqueestyle.blogspot.com/2014/02/jeans-sh - MODNAPOLKA.pl

68 komentarzy:

  1. Pewnie przez rajstopy tak się patrzyli ;-) Ja uważam, że one dodają całemu outfitowi charakteru, według mnie jest idealnie! Nic bym nie zmieniała, wyglądasz super!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tak myślę rajstopy są tu mocnym elementem:) ale wszystko super do siebie pasuje i sama chętnie bym się tak ubrala, w.moim mieście ludzie dziwnie już patrzą na.osobę w kapeluszu:( na wszystko i wszystkich najlepszy jest uśmiech:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetną masz biżuterię, a buty mam takie same.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny sweter az trudno uwiezyc ze z C&A.
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem cos o tym ludzie czesto sie dziwnie patrza jak ktos ubierze sie inaczej ze stylem badz troche odwazniej , nie lubie takich reakcji ale tym wogole nie powinnysmy sie przejmowac to nasze zycie nasz styl! Jak dla mnie rewelacyjnie wygladasz !

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your whole outfit from head to toe :)

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko wygląda oki ale ja bym zmieniła spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny sweter i buty:) ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny look, mega rajstopy.Uwielbiam!

    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. http://invisiblefashion.blogspot.com/2014/02/asymmetric-cardigan.html - podobny sweter miała na sobie Ania :) na początku myślałam, że taki sam, ale nie, różnią się no i inna marka :)
    w każdym razie - pięknie Ci w nim i bardzo Ci go zazdroszczę!
    uwielbiam takie rzeczy!

    na zdjęciach, na których stoisz tyłem i widać zdobienie rajstop wyglądasz bosko - prawdziwe haj feszyn :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kurde wszystko idealnie ze sobą współgra/ rajstopy mnie pwaliły, bransoleti mega,

    ps. fryzura na medal!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowego posta!
    www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie jeszcze za wcześnie na szorty, ale cudna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zestaw! Kto wie może tak na Ciebie spoglądali,bo zazdrościli,że tak ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz:)A głowami kręcą zazdrośnicy,którzy noszą bezpieczną nudę;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz własny styl, jesteś oryginalna , to bardzo dobrze :)

    www.fucklifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Łoł, drapieżnie ;-) wyglądasz naprawdę super! Podoba mi się to, jak wszystko fajnie połączyłaś, dało dobry efekt. Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne masz włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo bardzo ładnie , a taki sweterek już od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie :))
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna stylowka ,swietny kapelusz :)
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  20. Są jeszcze te swetry w sprzedaży?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o Legnicę to jak ostatnio byłam w C & A to już ich nie widziałam ..;/

      Usuń
  21. No tak, ludzie myślą, że zima to zima i puchowa kurta musi być. To nic, że za oknem ponad 10 stopni. Ja dziś 'opalałam' się (lub bardziej łapałam słońce, którego mi przez tą zimę tak bardzo brakowało) na schodach wejściowych, dodatkowo mamy je trochę osłonięte więc czułam się jak w tropikach. ;)
    Sweter strasznie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne buty! *-*
    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna narzutka :) Rajstopy bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Fabulous outfit!! Keep being your own self! Others will always have their opinions!! You look fabulous and love those sexy tights!!! Wonderful photos as usual doll!! Great work! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana oni z zazdrości na Ciebie patrzyli :) Legnica, jak i Lubin to jeszcze taki trochę zaścianek, jednak ja bardzo się cieszę, że mieszkają takie osóbki jak Ty, które nie boją się pokazywać swojego wyraźnego stylu, który zresztą tak jak wiesz- uwielbiam <3 Bez dwóch zdań, wyglądasz zjawiskowo!! :) Asymetryczny blezer i szorty są wspaniałe, a kapelusik dodaje szyku :) Buziaki ze słonecznego Lubina :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Aaaaaa i gratuluję kochana okładki w FashionWall :) W pełni zasłużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny zestawik,szorty śliczne i sweterek <3 ,kochana nikomu nigdy nie dogodzi,zwłaszcza gdy się mieszka w małym mieście to już w ogóle...,ale gdyby się człowiek miał przejmować zdaniem innych to by chodził w sandałach i skarpetkach hahah:D

    OdpowiedzUsuń
  28. I niech się patrzą zazdrośnicy ! tez nie raz spotykam się z takimi spojrzeniami, ale nie przejmuje się tym kompletnie :-) Mnie się bardzo podoba Twój zestaw ! Sweter jest świetny i fajnie komponuje się z szortami i litami !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lovely shorts! You look adorable!

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. To chyba chodzili o te rajstopy ja mam takie same i ostatnio tez je mialam na sobie ,szczegonie starsze babuszku robily wielkie oczy. TE rajstopy tak po za tym sa.nie wygodne ..ich material na dole.jest jakis taki sztywny wedlug mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do rajstop. U mnie właśnie pojawił się nowy wpis a w nim zestaw właśnie z tymi rajstopkami Zapraszam.. a ja czekam już na twój nowy i ciekawe czy doczekam się postu gdzie jesteście razem ze swoim facetem. :)

      Usuń
  31. Bycie kreatywnym jet złe dla naszego społeczeństwa. Zaraz jest się dziwakiem. Najbardziej oceniają tak babuszki. I to te, które za młodu same latały w krótkich, jak na tamte czasy kiecach i szokowały ludzi. Polska. :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam kapelusze, ten Twój jest świetny :)

    Pozdrawiam
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny hollywoodzki look! z pazurem ale kobieco! baaaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zupełnie się zgadzam nie ma sensu przejmować się innymi, choć by nie wiem co, to i tak zawsze coś komuś nie będzie pasować. :P
    Stylizacja świetna wszystko do siebie idealnie pasuje. Śliczna <3

    blueberryfruit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ale pięknie wygladasz! włosy i butki cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna torebka :)
    Bardzo ciekawa stylizacja :)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz genialnie :D ten kapelusz bardzo Ci pasuje :D

    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. ojejku, jaka ty jesteś śliczna:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie moge u siebie na blogu odpowiedziec ci na komentarz, wiec zrobie to tutaj... Dzieki piekne kochana i buziole dla ciebie :* A ten sweterek jest mega! Uwielbiam wlasnie taki kroj waterfall:)

    http://marzenajaworska181.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  40. Must Have♥
    jesteś piękna ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Cute sweater!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne stylizacje, blog !!
    Obserwujemy ?
    http://wholelifeinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawy blog. Obserwuję
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Rewelacja :) szkoda,że ja nie mam tyle odwagi co TY :)
    super blog :)
    pytałaś o obserwację,ja już dodałam teraz Twoja kolej :))

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow laska wyglądasz świetnie!
    A patrzyli chyba raczej z zazdrością!
    Nie ma co zwracać uwagi na takich szaraczków i być sobą!
    Obserwuję. Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale masz Cudne włosy!!!!!!
    Wyglądasz idealnie w tej stylizacji.
    Mam bardzo podobny sweterek tylko w innych barwach i uwielbiam go. :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. ładna i bardzo odważna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Genialny zestaw, a w rajstopach się zakochałam. Świetnie wyglądasz i nie wiem dlaczego ludzie tak sceptycznie reagują. Może z zazdrości? :)
    Tak mi się tutaj podoba więc, zaobserwuję. Jeżeli podoba Ci się u mnie to liczę na rewanż z Twojej strony. Pozdrawiam!

    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Wyglądasz oszałamiająco kochana ;) A jaką masz śliczną buźkę :) :) Z OGROMNĄ przyjemnością będę Cię obserwować i czekać na kolejne posty z tak pięknymi zdjęciami :*
    mal-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Pytałaś o wspólną obserwacje. Ja już
    http://natusia-natusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Dziękuje za obserwacje :) Również zaobserwuje ale nie od razu ponieważ nie mogę :< ale możesz trzymać mnie za słowo że cie zaobserwuje :) Piękne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  52. ała, made my day ; )
    lecisz do obserwacji kochana.

    http://ashalternativeworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any
    widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.

    I've been looking for a plug-in like this for quite some
    time and was hoping maybe you would have some experience with something
    like this. Please let me know if you run into anything.
    I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.


    My site: demenagement sherbrooke

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.