.post img {max-width:700px!important}

Strony



25.02.2014

kombinezon


Witam, dziś mam dla Was kochani elegancką stylizację. Składa się ona praktycznie z 3 elementów, którymi są: kombinezon, który udało mi się upolować za 29 zł. Cena ta bardzo mnie cieszy gdyż od dłuższego już czasu miałam zamiar zakupić tego typu wdzianko, jednakże niezbyt uśmiechało mi się płacić za ów cudeńko grubo ponad 100 zł;/ Ale jak to się mówi "Głupi ma zawsze szczęście" i w tym przypadku mogę się utożsamić z tym powiedzeniem ;D Dodatkowo mam na sobie cudowne brązowe futerko, które również udało mi się zakupić za bardzo niską cenę (39 zł) oraz szpilki ze szpiczastym czubem, które już kilkakrotnie Wam prezentowałam.Co kochani sądzicie o takim zestawie? Lubicie kombinezony?

 Futerko - New Yorker
Kombinezon - Tally Weijl
Buty - Centro
Naszyjnik - KLIK
Bransoletka - allegro

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

52 komentarze:

  1. świetnie nim wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się tego typu kombinezony co masz na sobie. Futerko mam bardzo podobne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing look!
    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze leży na Tobie ten kombinezon. Idealny krój dla Ciebie :) nic, tylko pogratulować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny też właśnie rozglądam się za kupnem takiego;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!!! Love this look!! You look incredibly gorgeous!!! Wonderful photos!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam kombinezony!
    co z tego jednak, skoro wszystkie, które mi się podobają i które przymierzam... ciągną mi się po ziemi.
    poważnie! dlaczego ciuch w rozmiarze xs albo s nie jest automatycznie krótszy :( ja wiem, że noszą takie rozmiary też wysokie dziewczyny, ale w większości sklepów rozmiar spodni jest jakoś skorelowany ze wzrostem (jak w H&M, na przykład)!
    jak widać - nie w sklepach Inditexu :(

    w każdym razie - pięknie wyglądasz, Kochana, i zazdroszczę Ci tego kombinezonu strasznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kombinezon, jedna z najlepszych Twoich stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz,zazdroszczę takich łupów w takich cenach :)
    Kombinezon jest rewelacyjny i świetnie w nim wyglądasz :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny masz ten kombinezon ! Ja bardzo lubię kombinezony :-) Futerko też super ! Jakiego Ty masz Kochana nosa do tych przecen :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny ten kombinezon!!
    Gdzie zakupione?

    OdpowiedzUsuń
  13. kombinezonu nigdy nie miałam, tu super :) w ogóle świetna stylizacj i muszę powiedzieć, że coraz lepiej i piękniej wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kombinezony uwielbiam. Mój właśnie czeka w szafie,ale najpierw muszę kupić do niego buciki. ;-)

    A patrząc na Ciebie jeszcze bardziej utwierdzam się w tym,że kombinezon jest kobiecy i mega seksi. :-)
    Wyglądasz bosko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny zestaw :D wyglądasz kobieco i z klasą <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Fenomenalnie! Świetny kombinezon <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Osobiście jakoś nie mogę się przekonać do noszenia kombinezonów, ale na Tobie podoba mi się, :)

    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny kombinezon i buty <3
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie
    http://worldbymyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mialam raz na sobie przez pare sekund kombinezon. Jednak wygladalam w nim jak "idz stad i nie wracaj" :) Kombinezony moim zdaniem nie sa dla wszystkich kobiet. Jednakze Ty do tego grona nie nalezysz. Lezy na Tobie slicznie. I bardzo pasuje Ci :) Sliczne futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne futerko, ogólnie ładne zdjęcia :D

    Zapraszam:
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne zdjecia, świetne futerko:)

    xoxo
    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Futerko liczne (mam nadzieję, że sztuczne :)). Bardzo ładna z Ciebie kobieta ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ładna jesteś :p kombinezonów to ja raczej nie noszę

    OdpowiedzUsuń
  24. Kombinezon idealny! Bardzo ładnie wygląda z futerkiem ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Super jest te futerko :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie dobrana stylizacja!
    No i upolowałaś super okazje :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurczę Monia jak ja Ci zazdroszczę tej Twojej systematyczności, ciągle podziwiam twoje posty, a sama jestem chora i nic nie mogę wrzucić... :/ mój blog niedługo umrze śmiercią tragiczną ;) hehe Ty to masz dar to wyszukiwania perełek za tak niskie ceny, one chyba same w ręce Ci się rzucają, gdy wchodzisz do sklepu hehe :) Ten futrzak jest wspaniały, dodaje niezłego szyku całości :) Pozdrowionka Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  28. I love your outfit! You look gorgeous! :)
    xx, Tina

    OdpowiedzUsuń
  29. Super. Bardzo ci pasuje ten kombinezon. :D

    blueberryfruit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. przecudownie wyglądasz! stylizacja z pazurem:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Such lovely pictures! You look adorable!

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. przepięknie!
    podoba mi się cała stylizacja w najmniejszym calu!
    idealnie!

    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny zestaw! Futerko mnie urzekło:)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie wyglądasz w tym kombinezonie :)
    + bardzo spodobał mi się twój blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. jaki elegancki zestaw, świetnie ;) pasuja do Ciebie takie zestawy jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam takie polowania za taką cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna ;) świetny kombinezon ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kombinezon <3
    Pozdrawiam :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie :) takasobiejestem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. również obserwuję :)

    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny zestaw! Udało mi się upolować takie samo futerko w NY, ale chyba nie do końca wiem z czym mogłabym je łączyć :( masz może więcej pomysłów na outfit z wykorzystaniem tego futerka? ;)
    PS. Bardzo fajny blog! :)

    Pozdrawiam!
    Juliet

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.