.post img {max-width:700px!important}

Strony



28.02.2014

white dress


Witam kochani. Dziś zaprezentuję Wam moi mili moją nowość ze sklepu internetowego -> KLIK. Mowa o przepięknej białej sukience ;) Gdy tylko ją zobaczyłam od razu wiedziałam, że musi być moja! Jestem bardzo z niej zadowolona, ponieważ jest wykonana ze świetnego jakościowo materiału. Dodatkowo uwielbiam ją za jej wyjątkowy wzór, który gości na dolnej części sukienki oraz za to, że odbiega od reszty sukienek jakie można dostać w zwykłych sieciowych sklepach. Sukienka w całości posiada wytłoczenia, które pod wpływem temperatury (przy prasowaniu) nie gubią swego kształtu, oraz cudowny ozdobny kołnierzyk, któremu możecie się przyjrzeć na niżej zamieszczonych zdjęciach. Dodatkowo do sukienki ubrałam brązowe futerko, które widzieliście już w ostatnim poście oraz  lakierkowe nude platformy. Jeśli chodzi o biżuterię postanowiłam z niej zrezygnować, gdyż sukienka sama w sobie jest bardzo bogato zdobiona. Jednakże nie byłabym sobą gdybym nie dodała chociażby maleńkiego własnego akcentu;) W tym przypadku jest to srebrna spinka wysadzana cyrkoniami. A właśnie, jak jestem już przy temacie włosów to proszę kochani wybaczcie za widoczne niedociągnięcia w dzisiejszej fryzurze, gdyż robiłam ją sama i niestety nie byłam w  stanie idealnie zaplatać tyłu. Mam jednak nadzieję, że stylizacja Wam się podoba.Buziaki ;*:*:*:*

Sukienka - KLIK
Futerko - New Yorker
Buty - Allegro
Spinka - nn

Stylizacja: white dress

85 komentarzy:

  1. piękna stylizacja - sukienka cudna;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie!!zapraszam rówiez do siebie:)moze obserwacja??http://ewelynn.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze piękna<3

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tą sukienkę;) ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienkę widziałam już na paru blogach i jest cudna ;)
    musi być moja :)
    ty wyglądasz pięknie ;)
    piękna fryzura i futerko !

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz jak carewna! :)
    bardzo elegancko - klasa!

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka jest piękna,taka bajeczna!!! pozdr i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Your dress is marvellous, love that xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie buty! A te niedociągnięcia we fryzurze nadają uroku całości, jest bardzo ładnie. Jak zwykle świetna, ciekawa stylizacja. :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz w tej cudownej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  11. No sukieneczka super! Mogłaby być wprawdzie ciut dłuższa, ale i tak jest urocza. A i fryzurka wyszła świetnie.
    Obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjna sukienka i piękna fryzura:) zachwycasz w tej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Wyglądasz jak księżniczka! Pasuje idealnie<3 super!:)
    Wpadnij do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW! jest świetna, ten wzór naprawdę jej dodaje takiego wyszukania :) super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie Ci w tej sukience ! Do tego ta fryzura i futerko dodają ogromnego uroku !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się :) Wyglądasz przepięknie,a sukienka jest cudna :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Very beautiful dress! You look adorable!

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie! Sukienka i fryzurka jest piękna!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładna ta sukienka, pasuje do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow kochana ta sukienka rzeczywiście robi wrażenie, jest przepiękna, ma wspaniały motyw i absolutnie wyróżnia się na tle innych sukienek :) Takiego cuda to dawno nie widziałam :) Fryzura idealnie pasująca do kreacji, a swoją drogą to mega szacun za to uczesanie, ja to nawet gdybym miała cztery pary rąk, to w życiu czegoś takiego bym nie zrobiła :P hehe pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ładna fryzura! Zdecydowanie podoba mi się góra sukienki, dół zupełnie do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna ta sukienka ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakochałam się w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  24. megaaaaa sukienka. zapraszam do mnie:)
    http://iza-onmyway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygladasz fantastycznie i inspirujco!<3 obserwuje!:*

    OdpowiedzUsuń
  26. WOW! Sukienka robi mega wrażenie, a z tymi butami i fryzurą nie idzie od Ciebie oderwać wzroku! :)

    ROZDANIE: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2014/02/oddam-w-dobre-rece.html

    OdpowiedzUsuń
  27. tą sukienke juz widziałam :) jst piękna :) zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Dziękuje Ci za komentarz na moim blogu :*
    2. Jesteś prześliczna ;)
    3. Zakochałam się w całej stylizacji :D Cudownie wszystko zgrałaś, każdy szczegół jest dopracowany. Cudowna fryzurka ;)
    4. Sukienka jest nieziemska <3 Uwielbiam sukienki, ale niestety tylko kupować ;D nie umiem się przemóc i zacząć je zakładać, a w szafie mam około 15 sukienek, a może więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  29. jaaak pięknie i Twoja fryzura idealnie dobrana ;)
    dziękuje za miły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. sukienka na prawdę przepiękna! a buty prześliczne! doskonale dobrałaś fryzurę do stylizacji... piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. dziekuje za wizyte i mily komentarz ,sukienka piekna ,cala stylizacja bardzo mi sie podoba <3
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  32. wyglądasz niesamowicie;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna sukienka. Fryzurka wyszła ci genialna. :)

    blueberryfruit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Super sukienka ! cześć :)) zajrzysz na mojego bloga ? bardzo mi zależy :) http://life-julie-julie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwsze skojarzenie - księżniczka :D Sukienka jest cudowna, a co do włosów to fryzura wygląda na prawdę dobrze, więc podziwiam, że sama ją zrobiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. piękna sukienka i buciki , ślicznie wyglądasz!;]

    OdpowiedzUsuń
  37. przepiękna sukienka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. ta sukienka jest cudowna, miałam podobna kupować kobaltową ale nie doszło do skutku ze względu na długość tej sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakoś tak ... słowiańsko :) i nie tuzinkowo wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam futerka :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Sukienka cudna, idealnie na Tb lezy *.* Nie pomyslalabym zeby polaczyc ta sukienke z futerkiem, ale calosc wyszla imponujaco ;)

    Zapraszam : gertrama.blogspot.com
    Obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  42. Ślicznie:)Sukienka cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny blog !
    Jak masz chwilę to zajrzyj do mnie
    http://zioberki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Kochana jestem zachwycona! Wyglądasz obłędnie!
    Sukienka jest boska, nie dziwie się że ją kupiłaś ;D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  45. wow! sukienka jest przepiekna :)

    OdpowiedzUsuń
  46. REWELACYJNIE, Prześliczna sukienka *.*

    OdpowiedzUsuń
  47. wyglądasz ślicznie, kobieco i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Lovely! nice look :) Have a nice day!

    www.BellesOficial.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Sukienka jest cudowna!... i znowu moje ukochane u Ciebie futerko! :) Pieknie

    OdpowiedzUsuń
  50. ładna figura, świetny blog. co powiesz na wspólną obserwację? :)

    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. No no sukieneczka fajna :) Idę luknąć do sklepu

    OdpowiedzUsuń
  52. ta sukienka jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękna sukienka i pięknie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudowna ta sukienka. Robisz świetne kreski ;)
    forevver-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. jaka świetna ! a włoski, makijaż i buty robią idealną całość :) ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. sliczna sukienka i do tego ta fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  57. pięknie! wszystko tak perfekcyjnie dobrane. naprawdę pięknie

    może Cię zainteresuje looknięcie na moj nowy post, jeśli Ci się spodoba będę wdzięczna za obserwację :) na tyle by się zrewanżować ! :)

    pozdrawiam cieplutko z Hiszpanii
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  58. such an amazing dress! fits on you really well!
    bohoyoho.blogspot.com
    x

    OdpowiedzUsuń
  59. piekna sukienka i idealnie dobrana fryzura :)
    calosc super!
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  60. Pięknie, jak w filmie :)
    Sukienka cudowna i wszystko idealnie dobrane do stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Jesteś prześliczna , a sukienka bardzo interesująca :)
    Cała stylizacja jest idealna, elegancka a zarazem lekka i dziewczęca .

    Pozdrawiam
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękne brwi <3 prze, prze, przecudowna sukienka!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. you are so sexy

    OdpowiedzUsuń
  64. WOW!!! Sensational dress!!! You look stunning and oh my you have the most AMAZING legs!!!! You are gorgeous doll!! Wonderful photos! :)

    OdpowiedzUsuń
  65. love that dress I follow u dear xx

    OdpowiedzUsuń
  66. cudna jest ta sukienka oddawaj :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetna ta sukienka :) chociaż mam wrażenie, że mogłaby być troszkę dłuższa :P ale może to tylko na zdjęciach tak wygląda ;)
    a fryzura genialna :D masz talent, że sama coś takiego stworzyłaś :D

    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.