.post img {max-width:700px!important}

Strony



30.03.2014

Black & white

Witam,
Jak zapewne moje kochane wiecie, w obecnym sezonie wiosna-lato bardzo będzie modny kolor biały (jak dla mnie nigdy on nie wychodzi z mody). Mnie osobiście fakt ten ogromnie cieszy, ponieważ bardzo lubię ów kolorek. Niemalże w każdym sezonie zaopatruję się w dość dużo rzeczy w białym kolorze. Zimą i jesienią są to najczęściej sweterki, koszule natomiast wiosną i latem posiadam praktycznie każdą część garderoby w tym kolorze. W obecnym wiosennym sezonie często będę pokazywała sety z bielą. Postanowiłam nawet zaszaleć i zakupić sobie szpilki w tym kolorze! Pomimo, że dla wielu zapewne kojarzy się to z kiczem mam nadzieję że przekonam chodź kilka z Was do ów trendu, ale to w przyszłych postach.
Wracając natomiast do dzisiejszego zestawu: biała koszula plus czarne proste spodnie od zawsze kojarzy się ze strojem eleganckim, wizytowym. Ja postanowiłam do tego klasycznego połączenia dodać brązowe futerko oraz czarne jazzówki aby nadać codziennej funkcjonalności, jednak zestaw nadal pozostaje dość elegancki, a więc świetnie może nadawać się do pracy, szkoły itp.
Co kochani sądzicie o takim zestawie?
Całuję ;*:*:*:*

Futerko - New Yorker
Koszula - Tally Weijl
Spodnie - Mega
Buty - H&M
Okulary - New Yorker
Puzderko - Allegro
Jaskółki - Katrerine

31 komentarzy:

  1. Wyglądasz cudownie <3 Ja jestem zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co tu dużo pisać !pięknie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny, codzienny set ;-) Moją uwagę najbardziej przykuła torebka i zegarek- cudne!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) torebka bardzo fajna

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. urocze i bardzo eleganckie jest to futerko! ładnie się z tą torebeczką prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka bardzo mi się podoba. Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka i okulary czaderskie ! Świetna koszula !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. futerko wpadło mi w oko,super :)
    sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna torebeczka <3 Uwielbiam dodatki właśnie z takim akcentem. :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie :) fajny zestaw, ale puzderko najbardziej wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super, uwielbiam futerka i takie kolory :)

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudnie wyglądasz:) piękna stylizacja!
    dziekuje za odwiedzinki
    chcialam dodac do obserwowanych ale nie dało rady :((

    OdpowiedzUsuń
  14. puzderko jst cudne..mało powiedziane :P
    i koszula bardzo ładnie wygląda :) świetny look:) pozdrawiam i zapraszam do mnei;)
    http://gusus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam takie połączenia :) szczególnie przypadła mi do gustu torebka i okulary ;)
    dzięki za odwiedziny ;**

    OdpowiedzUsuń
  16. podkradłabym Ci torebkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudownie wyglądasz na tych fotkach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fab post, you have a lovely blog :)
    Would you like to follow each other on GFC, bloglovin or facebook? It would be great, just let me know :)

    Kisses,
    Maria
    http://retrostreetstation.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  19. Biały zawsze się sprawdza i jest tak uniwersalny, że pasuje niemalże do wszystkiego :) A tych szpileczek to aż jestem ciekawa kochana, bo uwielbiam je nosić i oglądać na kimś :) Dawaj, dawaj fociory :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. b&w zawsze najlepsze!
    świetne dodatki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne okulary :). Całość na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam, to ja Tosia, muszę potwierdzić, że niesłychanie frapująco piszesz twojego bloga, niezwykle z zapałem na niego wstąpię z pewnością od czasu do czasu, pozdrawiam Ciebie, buziaki !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.