.post img {max-width:700px!important}

Strony



28.03.2014

Koral


Witam, Dziś set, tak jak w poprzednim poście obiecałam w zupełnie innym stylu (jako żeby na blogu nie wiało nudą, chodź jeśli ktoś z Was moi kochani ma takowe odczucia będę wdzięczna za szczerą i pomocną opinię ) A więc dzisiaj zaprezentuję się w dość letniej stylizacji, (bez obaw, nie paraduję tak po ulicy ). Ostatnimi czasy otrzymałam wraz z moim Ł 2 zaproszenia na welesa do znajmych, fakt ten zainspirował mnie ażeby co jakiś czas na blogu umieszczać stylizję o owej tematyce. Sądzę że, wiele z Was tak samo jak ja ma problem z tym co na taką okazję najlepiej założyć, pozowolę sobie więc pokazać kilka moich propozycji, a nóż ktoś się zainspiruje ;)
Prezentowany zestaw miałam na sobie w ubiegłym roku na poprawinach. Wtedy bardzo mażyła mi się asymetryczna sukienka jednak nigdzie nie mogłam znaleźć odpowiedniej, jedna za dluga, druga za bardzo zdobiona i tak w kółko... A więc "idealną"sukienkę postanowiłam stworzyc sama, w tym celu musiałam przeszperać moją czarną dziurę czytaj szafę. Na samym prawie dnie w kartonie z napisem "już nie będę w tych chodziła, ale nie wyżucę tego bo...NIE!" odnalazłam koralową asymetryczną spódnicę, jak wiadomo nie jest to ostatni krzyk mody ale myslę sobie... czemu nie? do niej dobrałam body, które kosztowało mnie 10 zł na wyprzedaży w Bereshce i Voilà! Sukienka gotowa ;) Do tego czarne buciki oraz moje najdroższe futerko, które pasuje niemalże do każdej stylizacji ;) Pokazuję Wam kochani tą stylizację, ponieważ może i w tym roku (gdy braknie mi funduszy na nowe kreacje) wykorzystam ten zestaw na któreś wesele ;) Kochani co sadzicie?

Body - Bershka
Spódnica - NN
Buty - Centro
Futerko - New Yorker
Obroża - NN
Stylizacja: Koral

27 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, subtelny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są śliczne :)
    Zapraszam do mnie na nowy post. Wpadniesz i może skomentujesz?
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jak ja kocham twoje stylizacje!!! cudnie wyglądasz:D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sukienka, pasuje Ci ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusisz !
    Kolor ładnie pasuje do Twojego typu urody
    Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna suknia i bardzo twarzowy kolor :) Ale aż mi się zimno zrobiło jak spojrzałam na te zdjęcia, pomimo słoneczka za oknem :)
    Pozdrawiam i udanego weekendu :)
    Zapraszam http://beautifulsolution.blogspot.com/2014/03/majowka-2014-czyli-wspaniae-hotele-w.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, bardzo ładnie wyglądasz,jak zawsze :)

    ściskam :))

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam kilka różnych koszulek i bluzek body z Bershki ;P swego czasu zrobiłam u nich takie zapasy ;P

    nawet nie wiesz, jak się cieszę, że nie chodzę na wesela (z założenia i dlatego, że tak naprawdę nie mam kontaktu z szeroko pojętą "rodziną".. no a poza tym nie umiem i nie lubię tańczyć, więc męczę się na takich przytupówkach ;P) - dzięki temu nie muszę się martwić, co na siebie założę i co potem zrobię z weselną kreacją ;P a moje koleżanki mają ten sam problem co wesele (bo przecież dwa razy w jednej kiecce iść nie wypada, podobno... ja, gdybym miała się na takie imprezy jednak wybierać, to na każdej stawiałabym się w tym samym dyżurnym stroju ;)). Uffff, jednak jestem szczęśliwszym człowiekiem, niż mi się wydaje ;P

    ślicznie Ci w takim kolorze :) myślę, że z powodzeniem możesz wybrać tę całość jeszcze nie tylko na kolejną tego typu imprezę, ale i na wiele innych wyjść ;)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest śliczna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Na zdjęciach body ze spódnicą wygląda jak sukienka, świetne połączenie!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna sukienka!! : }

    zapraszam do siebie- live-style20

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna sukienka, a futerko mam takie, ale z dłuższymi rękawami. Będę musiał je kiedyś pokazać.

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie, choć ja nie lubię sukienek bez ramiączek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczna! Uwielbiam takie słodkie kolory. :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Body i spódnica są cudowne ! Uwielbiam koralowy ! Wygladasz pięknie !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nos encanta el estilismo, y como lucen las fotos con este solete. Nosotras también tenemos un blog, http://amigasyresidentesenstylestation.blogspot.com.es/ si te apetece pásate y si te gusta no dudes en seguirnos

    Besitos

    OdpowiedzUsuń
  17. No mega szacun Monia, sama bym lepiej tego nie wymyśliła :) Świetna wyszła Ci ta sukienka, aż powiało latem, tak delikatnie i subtelnie dziś wyglądasz :) Pięknie :) Mi Twoje stylówki się nie nudzą, bo zawsze są z zupełnie różnych od siebie bajek :) Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojeeeeej sukienka jest wspaniała, przy takiej figurze wygląda jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. łaa! piękna sukienka, przepięknie w niej wyglądasz ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Super stylizacja, futerko świetne!
    Zaobserwowałam Cię, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie Ci w tej sukieneczce:) Masz bardzo zgrabne nogi:)ps. Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  22. I love it. but next time you should not wear a bra ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. a ja myślałam, ze to sukienka, wyglądasz tak, że aż dech w piersiach zapiera!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.