.post img {max-width:700px!important}

Strony



05.03.2014

maroon blouse


Witam, dziś zwyczajna stylizacja, która jest bardzo wygodna,  to zasługa głównie niskich sztybletów ale również pozostałe elementy zapewniają poczucie komfortu ;) Prezentowane spodenki są mojej roboty, tzn. od zawsze były one krótkimi spodenkami jednak postanowiłam je troszeczkę "poszarpać" aby nadać im odrobinę charakteru. Dodatkowo bordowa bluza z nadrukiem, który jest tak jakby gumowy (nie znam się na tym więc ciężko jest mi określić nazwę tego tworzywa). Niezawodna parka, która pomimo coraz częstszej przepięknej pogodny jest moim niezbędnikiem ;) Buziaki kochani ;*


Parka - Mega
Bluza - C & A
Spodenski - Stradivarius + DIY
Rajstopy - Biedronka
Buty - KLIK
Torebka - New Yorker
Pierścionki - KLIK
Łańcuszek - KLIK


Dodatkowo  dziś przeglądając ofertę sklepu sheinside natknęłam się na ogrom promocji! Jak zapewne zauważyli Ci który znają ów sklep, oferta jest genialna i teraz dodatkowo w o wiele niższych cenach. pokażę wam tylko kilka rzeczy, które mnie bardzo się spodobały jednak Was kochani zachęcam do przejrzenia reszty, ponieważ naprawdę warto! 

PŁASZCZE

SUKIENKI
BLUZY

KOSZULE

BLUZKI


51 komentarzy:

  1. Fajny look ;))

    zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetną masz biżuterię i buty.
    Poklikałam u Ciebie oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna stylizacja :)
    tylko te śmieci w tle zdjęcia wszysko psuja :) nie chce cie uradzić tylko porostu szkoda psuć fajnych zdjęci takimi szczegółami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, dowaliłam z tym plenerem ;)

      Usuń
  4. So cool rings!
    And you are so beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie,cudnie!!pierścionki piekne chyba az dzis polecę i kupie takie same sobie;PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! identyczne w Tally Weijl i H&M widziałam ;)

      Usuń
  6. :O Świetna stylizacja, nie mogę się napatrzeć! Zainspirowałaś mnie. :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękne włosy ! <3
    Obserwujemy ? Pisz u mnie ;)
    juliajuliaa5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna biżuteria, bardzo ładne Ci w tej bluzie, chyba pasują Ci kolor bordo i ciemny fiolet? świetne ubrania, żółty płaszczyk bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw ;) fajna bluza i buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, znakomita biżuteria!

    smileewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna stylizacja,wyglądasz ślicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja i bardzo podobają mi się płaszcze i sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love your booties and bracelet! :) http://www.outsidefashioncatwalk.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podobają Twoje pierścionki:) w ogóle cała jesteś tu piękna, świetna kurtka, buty i torebka, bluzka, wszystko mi się podoba! spokojnie mogłabym się Tobą inspirować, bo wyszłabym tak wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz! :) Uwielbiam te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ciuchy;) bardzo podobaja mi się takie buty

    OdpowiedzUsuń
  17. Love your outfit :)

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz świetnie, buty bardzo oryginalne :) Mogłabyś mi podać link do parki ?? :)
    Pozdrawiam ciepło :*

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Niestety nie mam linku do parki, ponieważ kupowałam ją w sklepie w moim mieście ...;/

      Usuń
  19. Super zdjecia! Sliczna z Ciebie kobieta :-) Zazdroszcze dlugich wlosow :-)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna parka :) I uwielbiam ten zestaw pierścionków!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna stylizacja
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ♥ proszę o klikanie w banerek sheinside na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się bluza ! Buty są świetne !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba ta bluza . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. jakie śliczne sweterki ;) Zapraszam do mnie ada-aduska.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Sztyblety pierwsza klasa, cudowne po prostu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Beautiful blouse!!! Very chic! You look fab!

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zastanawiam się nad butami tego typu, ale boję się, że przewieje mi kostki ;p
    + za świetną biżu

    OdpowiedzUsuń
  28. prosto i bez zbędnych kombinacji - bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam A.,
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. bordowy z zielonym (czy tam oliwkowym ;P) ładnie się komponują :)
    biorąc pod uwagę Twoją karnację i włosy - moim zdaniem to są Twoje kolory :)
    lubię Cię taką :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz świetnie i straaasznie podobaja mi sie Twoje pierścionki <3

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny look ;-) poklikałam w linki:)

    OdpowiedzUsuń
  32. fakt, pięknie wyglądasz :)
    super rzeczy wybrałaś, zabrałabym ze sobą wszystkie kurtki i taaa sukienka kobaltowo złotaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Oooo!!!! Jaka parka! A te buty! Muszę je mieć :)
    lady-pink-outfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny zestaw :)
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow! Bosko kochana! Parkę masz prześwietną!
    Pozdrawiam ;-*

    OdpowiedzUsuń
  36. You look AMAZING!!! You are so pretty!! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak pokazuje Twój przykład czasem te najprostsze rozwiązania są najlepsze :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Hi dear!! I really enjoy your blog, its amazing!!
    Your style is so perfect :)
    Come to see my new post: NO ONE COULD DENY
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  39. The educational activities, if properly plaanned and carried out, play a fundamental role in building children.

    As more then 70 illion i - Pads have been sold too date, the market for apps that help
    users make the most of different social networking sites has become extremely lucrative.

    The site also gives you all the information thast yoou need
    oon a pecific game.

    my weblog: woozworld cheats

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.