.post img {max-width:700px!important}

Strony



03.03.2014

pastele



Witam moi mili ;) Dziś kolejny iście wiosenny dzień, fakt ten jeszcze bardziej mnie motywuje do tego aby zacząć coś ze sobą robić! Już tak dawno nie ćwiczyłam czegokolwiek, że kości bolą mnie już od samego siedzenia! Ale pogoda jak najbardziej sprzyja i powoduje, że moja motywacja z dnia na dzień coraz bardziej rośnie! Mój osobisty trener (czyt. mój Ł) na początek wymyśli mi coś łagodnego, ażebym na starcie się nie połamała, bo z tak znieruchomiałymi stawami kontuzja grozi mi nawet przy schodzeniu ze schodów! Serio.. ale już czas to zmienić! Odnoście zestawu, dziś królują pastele! Głównie one kojarzą mi się z wiosną, ponieważ są delikatne, jaśniutkie, niewinne i pełne świeżości. Ubrania, które mam dziś na sobie ściśle odzwierciedlają kolorystykę naszyjnika, tj. jasny (pudrowy) róż, mięta, fiołkowy oraz biel. Teraz jak tak patrze na te zdjęcia to widzę, ze ten żółty pasek nijako ma się do całości ( wybaczcie ) Kochani zostawiam Was ze zdjęciami. Pozdrawiam ;*

Marynarka - House
Koszula - Okay
Spodnie - Stradivarius
Lity - DeeZee
Naszyjnik - Katherine
Pasek - New Yorker
Bransoletka rzemyk - Szachownica

pastele - MODNAPOLKA.pl

64 komentarze:

  1. Piękna stylizacja :) Uwielbiam pastele :)
    Pozdrawiam ciepło <3

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygladasz! Wspaniały kok, mi nigdy taki nie wychodzi :(

    www.huge-fridge.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że Ty też czujesz wiosnę :) Cudnie wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie, inaczej ale też wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam pastele:) super zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny zestaw, buty są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz :) pastele są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Love your look :)

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny jest ten fiolet. <3 Niestety nie mogę go na sobie nosić, bo moja cera wygląda przy takich odcieniach fatalnie.
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny naszyjnik i spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. I love the pastels in your outfit... it looks so amazing Monique ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz z posta na post piękniej :*

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie wyglądasz, kolorki sa urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne buty! obs za obs? Odpisz u mnie!

    http://natusia-natusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękna stylizacja ;) wszystko mi się podoba i bardzo lubię pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudniee!!ślicznie!podoba mi sie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Hy pretty! Beautiful pictures you have here!! Love your look and style! I am now following you! It would be nice if you will follow back! Waiting for new posts!

    Greetings from Fashionbyladym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolory i cała stylizacja rewelacja!
    Kochana jestem zachwycona! :D
    Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie pastelowo! ;))
    Ślicznie wyglądasz pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na nowy post http://worldbymyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna, wiosenna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kolory są przecudowne :))
    o butach oczywiście nie wspominając, naszyjnik-cudo ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki Tobie zakochałam się w pastelach ! ;*
    Ja także odwzajemniam Twoją obserwację ;)

    Miłego tygodnia! ;*
    Zapraszam : gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  22. Hey beauty you have a really nice blog :) would you like if we follow each other on blog? let me know what do you think ? Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna stylizacja, świetna biżuteria:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietnie wyglądasz:) masz coraz lepsze zdjęcia :) oby tak dalej . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję,
      staram się ciągle rozwijać swój blog ;)

      Usuń
  25. Piękny pastelowy look ! Bardzo podoba mi się kolor marynarki ! Świetnie wyglądasz !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. dlaczego nijak! fajnie wygląda! nadaje charakteru tym pastelom, w których - skądinąd - wyglądasz pięknie!
    ja ćwiczę w domu, od miesiąca, Mar w wersji fit ;) a że są efekty, to ćwiczę dalej :D na bieganie, to jeszcze mi za zimno :(

    OdpowiedzUsuń
  27. so pretty, love your shoes

    http://www.facebook.com/AmandaChicFashionRoomLounge?ref=hl
    http://fashionroomlounge.blogspot.com.es/
    Twitter / tumblr/ instagram: @fashionrlounge

    A chic kiss ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Do mnie takie coś nie pasuje ,ale u Ciebie wygląda to ślicznie :)

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. dawno nie spodobał mi się żaden zestaw tak jak twój :*
    dodajemy do obserwowanych ? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny strój :* masz świetnego bloga :) może obserwacja za obserwację? Daj znać, jeśli masz ochotę ;)
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Na prawdę cudowne zestawienie :) Lubie takie pastelowe kolorki :)
    A ten naszyjnik jest przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Te wysokie temperatury faktycznie nastrajają wiosennie i pastelowo :) Bardzo mi się Twój zestaw podoba, trafia w moje gusta! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. PasteLOVE <3 jaka piękna kolorystyka tutaj dziś, właśnie takie kolorki zwiastują wiosnę :D uwielbiam :) naszyjnik masz przepiękny kochana, a lity w pudrowym różu... ooo mamo chcęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęę :) A jakie lekkie ćwiczenia wymyślił dla Ciebie Twój luby? Bo ja ostatnio też zaczęłam ćwiczyć, ale chyba przeliczyłam swoje możliwości :P hehehe Pozdrawiam Cię kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super połączenie pasteli. Naszyjnik i buciki genialne. <3
    zapraszam do mnie ;D
    blueberryfruit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam pastele, zawsze modne i na czasie :) I pięknie się prezentują. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. fajnie to wygląda, podoba mi się marynarka i naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ajjj pastele, uwielbiam je! Świetnie tu dzisiaj u Ciebie!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. piękny naszyjnik <3 i świetna marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. we wszystkim ci do twarzy;) zresztą ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ale śliczny pastelowy zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nice colors and madly in love with your necklace.

    Love

    www.agirlinafrica.com

    Diana

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne zdjęcia, naszyjnik jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajna stylizacja!
    Świetny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  44. uwielbiam pastele! bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak fajnie delikatnie i dziewczęco! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Całkowicie podoba mi się ta stylizacja :)
    Z przyjemnością obserwuję

    Może masz ochotę zobaczyć i ewentualnie zaobserwować mój blog?
    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale ładna stylizacja :) Ślicznie Ci w pastelach :) Z chęcią obserwuję ;)

    Pozdrawiam :)

    carolinenear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. PIEKNA STYLIZACJA I PIEKNE KOLORKI! SAMA CZULABYM SIE W NICH IDEALNIE!
    życzę miłego wieczorku oraz zapraszam w swoje skromne progi :)

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny look, chętnie przygarnęłabym taki naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękna stylizacja i boski naszyjnik!Obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Perfect Pastels - love your combination! Would love to keep in touch with u - let‘s follow each other♡Love, Kyra
    Would you like to follow each other? I Follow back♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Super stylizacja, podoba mi się ,że jest zachowana w takich pastelowych kolorkach :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Genialny zestaw :D Kochana częściej noś pastele :D

    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.