.post img {max-width:700px!important}

Strony



23.03.2014

PSYCHO

Witam Was moi kochani po dość długiej przerwie, która spowodowana była problemami z komputerem.A dokładniej mówiąc, spalił mi się dysk!!! Co uniemożliwiło dodanie mi stylizacji, które miałam już przygotowane. Wiedziałam,że czeka mnie ciężki tydzień, w którym nie będę miała za wiele czasu na robienie zdjęć, więc miałam kilka sesji przygotowanych w zanadrzu, jednak komp pokrzyżował mi plany całkowicie...;/ W ów przygotowanych stylizacjach znajdowała się również prezentowana dziś, więc zdjęcia wykonywać musieliśmy z moim wspaniałym fotografem jeszcze raz. Jednak na szybko, co sprawiło, że pierwsza próba była dość nieudana i należało wykonać ją jeszcze raz. Dlatego na zdjęciach możecie dostrzec małe różnice w kolorze paznokci, pierścionkach czy bransoletkach.Odnośnie zestawu... stylizacja rockowo-codzienna. Wiem, że nie każdy lubi taki styl jednak ja czasami gdy pragnę lekkiej odmiany odnajduję się również i w takiej wersji.Zostawiam Was kochani ze zdjęciami.

Skóra - Mega
Top - Bershka
Legginsy - Szachownica
Buty - Labotti KLIK
Czapka - Cropp
Okulary - Tally Weijl
Łańczuch - Katherine
Bransoletki - Allegro, Katherine,SinSay 
Pierścionki - Katherine, Allegro, Bornpretty

44 komentarze:

  1. Super:)Bardzo tak lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie!!!! zapraszam di siebie:D http://ewelynn.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja :) buty sa mega :)
    gratuluję pomysłu i odwagi,ja bym jej tyle nie miała :)
    może to kwestia wieku heheh ;))

    pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo wow ! dałaś czasu kochana! wyglądasz genialnie !

    OdpowiedzUsuń
  5. nie no rewelacja... zresztą ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty! :) Piękną masz figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja. Wszystkie ciuszki co masz na sobie przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał, strzał w 10 kochana! Idealnie!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna figura, stylizacja nie moje, ale podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Monique... great look... I adore your leather jacket ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz obłędnie ;) Pięknaaa ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. woow, jestem pod ogromnym wrazeniem;) Twoja najlepsza stylizacja, nie mogę się napatrzec;) buziaki;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. No niestety tak to właśnie jets, złośliwość rzeczy martwych :/ Ale w świetnym stylu do nas kochana wróciłaś :D rockowe, zadziorne wydania u Ciebie podobają mi się właśnie najbardziej :) Miazga po prostu :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna stylizacja :)
    Bosko figurę masz Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. o rany, jak mi się podoba :) biżuteria + te legginsy i kurtka, to bardzo dobry wybór :) bardzo zgrabnie wyszłaś :)
    rzeczy martwe potrafią zezłościć najbardziej, ale jedyną radą jest starać się nimi zbytnio nie martwić - w końcu i tak nic na to nie poradzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zestaw nie w moim stylu ale bardzo mi się podoba, wyglądasz bombowo !

    OdpowiedzUsuń
  17. Chic outfit...love your pants :)

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja przeswietna wrecz genialna !!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam takie stylizacja- jak dla mnie rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ekstra wyglądasz :) Wszystko idealnie do siebie pasuje, a buty wyglądają rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zgrabna i piękna i jeszcze piękna i zgrabna do tego, no nie wiem jak Ty to robisz;) świetne legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale masz ładne włoski ;))


    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super zestaw! bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna stylizacja!
    pozdrawiam cieplutko:)
    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super,tylko butki bym zmieniła:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow ! Genialny look ! Uwielbiam takie rockowe klimaty ! Te legginsy są wprost stworzone dla Ciebie !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. z pazurem! podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda tego dysku ://
    stylizacja cudowna *.*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham te legginsy i bransoletki!
    P.S. śliczne masz włosy.
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Uh! Sexy!

    Nominowałam Cię do zabawy. Więcej szczegółów na moim blogu.
    http://im-perfecthousewife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. odwaznie ; p podoba mi sie czapka i masz piekne wlosy

    OdpowiedzUsuń
  32. masz bardzo fajny styl! na pewno będę zaglądać!
    dodaję do obserwowanych i pozdrawiam cieplutko:)
    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Thank you so much for your sweet comment on my blog and for your follow! I follow you back now on GFC and Facebook! Hope we keep in touch!

    FOLLOW MY BLOG // TELL ME // I FOLLOW YOU BACK!♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow :D genialnie :D stylizacja idealna <3

    OdpowiedzUsuń
  35. o mateńko! <3 http://drozdzikz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.