.post img {max-width:700px!important}

Strony



26.03.2014

religious blouse

Witam kochani ;* Dziś kolejna bardziej rockowa stylizacja, jednakże aby utrzymać różnorodność na blogu kolejne posty będą w zupełnie innym stylu ;) Co do zestawu... głównym akcentem jest bluza ze sklepu internetowego sheinside, zapewne wielu osobom może się ona nie spodobać przede wszystkim dlatego, że ma delikatnie mówiąc dość niecodzienny wzór. ( mam nadzieję, że nikt nie poczuje się urażony na tle religijnym ). Pozostałe elementy zestawu pozostają w czarnym kolorze, więc raczej nie ma co się o nich rozpisywać zbytnio. Jak Wam się podoba taki zestaw ?

Bluza - sheinside  KLIK
Spodenki - Stradivarious + DIY
Buty - Labotti KLIK
Czapka - SinSay
Okulary - Tally Weijl
Naszyjnik - SinSay
Bransoletka z krzyżem - Allegro
Bransoletka skórzana - Allero
Pierścionek - Katherine
Rajstopy - Gatta
religious blouse

32 komentarze:

  1. Bluza ma genialny wzór! Sama chciałam kupić coś z takim printem, ale jednak nie wiem czy mam na tyle odwagi. Mieszkam w małym mieście, a wiadomo jak to bywa. ;) Uwielbiam Twoje butki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się podoba pomysł na taką bluzę i jakoś nie rozumiem ludzi których to uraża, tak samo jak motyw krzyża na ciuszkach :)
    chociaż moja katechetka by mnie zabiła jakbym w takiej bluzie przyszła do szkoly :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz rewelacyjne :)
    jesteś piękna :))

    pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna stylizacja, nie całkiem moja, ale mi się podoba w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bluza ma piękny nadruk ;)
    masz piękne długie nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, uwielbiam motyw krzyża, więc dodatki bardzo mi się podobają ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam twoje stylizacje. Zawsze wszystko tak ładnie dopasowane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza bardzo oryginalna i świetnie wygląda zestawiona z szortami !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna stylizacja!
    Jejku jaka Ty jesteś śliczna!
    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się, ciekawa stylizacja ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekna stylizacja, czapeczka i piesek mnie urzekly :) :) Bluza odwazna i pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great pics...great post...well done...Thanks for sharing:))

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. witraże są elementem kultury, dlaczego mają oburzać? chociaż w okresie Bożego Narodzenia bluza na pewno zbierałaby całe mnóstwo zachwytów ;P także pamiętaj, wygrzeb ją z szafy też w grudniu ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie bluza dosyć odważna, ale i tak wyglądasz uroczo, nawet w takim rockowym wydaniu :)
    Dalmatyńczyk podbił moje serce! Sama miałam dalmatynkę ale odeszła 3 miesiące temu i bardzo za nią tęsknię :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie mieć taki witraż na sobie:) Naprawdę genialne połączenie no i okulary<3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluza przyciąga wzok,bo jest taka nie codzienna i mało spotykana ,pierwszy raz taka widzę.
    Pewnie w takiej bym nie wyszła,bo starsi ludzie,wiadomo jak patrzą :)trzeba być odważnym :)
    Ale ogólnie mi się podoba,krótkie spodenki to jest to :)
    Piekna bużka i śliczny piesek :)Twój?
    Pozdrawiam
    http://marianaszymanskastrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Love everything about this outfit! Cool shades!! You look absolutely gorgeous and you have the most AMAZING legs!! Fabulous photos!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam twój styl *-*

    www.fucklifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ale masz gruby warkocz <3 fajna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniale buty i okularki \<333 sliczna jestes!

    OdpowiedzUsuń
  22. wow! piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz! bluza fantastyczna! :*)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na pierwszy rzut oka widać tylko tyle, że bluza jest kolorowa. Trzeba się przyjrzeć. :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.