.post img {max-width:700px!important}

Strony



07.03.2014

SNEAKERS


Witam Was moi kochani serdecznie ;) W dniu dzisiejszym zaprezentuję stylizację codzienną. Jak zauważycie na zdjęciach mam na sobie trampki! Poruszam ten wątek nie na darmo, mianowicie jest to bardzo rzadko spotykane u mnie zjawisko. Jakoś szczególnie nie przepadam za adidasami, trampkami czy tego typu obuwiem (oczywiście nie są one zupełnie przeze mnie wykluczone) Prezentowane dziś trampki towarzyszą mi przeszło od 3 lat! Czego w zupełności po nich nie widać a to dlatego, że miałam je raptem na sobie kilka razy. I oczywiście nie dlatego, że mi się nie podobają bo bardzo bym skłamała! Ale tak jak już wyżej pisałam, nie odczuwam szczególnej więzi z tym rodzajem obuwia i na prezentowany model raczej wolę patrzeć niż go nosić ;) Dodatkowo mam na sobie ala'jeansowe legginsy, które udało mi się ostatnio zakupić na Legnickiej giełdzie za 35 zł (zakup ten mnie cieszy bardzo, gdyż w sieciówkach tego typu  legi kosztują z reguły ponad 60 zł) ;D dodatkowo neonowy pomarańczowo-żółty sweter oraz skórzaną nigdy niezawodzącą ramoneskę!



Skóra - Mega
Sweter - Reserved
Spodnie - nn
Buty - Puma
Torebka - Mohito

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

52 komentarze:

  1. świetny kolor tych trampek!

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie wszystko dobierasz. Aż nie mogę się napatrzeć na Twoje stylizacje. :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana ;*
      Bardzo się cieszę, że Ci się podoba ;)

      Usuń
  3. świetnie! :*
    może ktoś chętny zajrzy na mojego bloga? :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ćwieki i torebka I <3 ;D Oczywiście ze obserwujemy ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wyglądasz :) kurtka i torebka ładna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale czadowe buty błyszczą się ,że hoho ! ale chyba zmarzłaś co ? tak Ci wiatr rozwiewa włosy ,że aż ja czuję to przeszywające zimno ! haha ;) Świetny post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to zimno mi nie było,
      tylko w jednym momencie, właśnie jak wiatr wiał i rozwiewał mi włosy ;)

      Usuń
  7. całość bardzo mi się podoba ;) super ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zestaw! Kocham ćwieki :-) No i zazdroszczę nóg ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne są te zdjęcia! :) masz idealną figurę :)
    pytałaś o wspólną obserwację, ja już :) teraz Twoja kolej ;p
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny wiosenny zestawik:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozwiane włosy, skorka, trampeczki... słoneczko. Jak tak patrzę na te zdjęcia to aż miło się robi bo za oknem ostatnio niefajnie. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ostatnio niezbyt pogoda sprzyja ;/

      Usuń
  12. pytałaś o obserwację ja już :) teraz czekam na Ciebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się ten zestaw, choc u mnie na taki strój za zimno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robiłam kilka dni wcześniej ;)
      Obecnie u mnie też nie za bardzo pogoda sprzyja takim zestawom ;/

      Usuń
  14. Wyglądasz świetnie! Cudowna kurteczka i sweterek! :)

    smileewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie nie ma mowy żebym wyszła w takim leciutkim stroju :C Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co tu dużo pisać...jak zwykle pięknie:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za odwiedziny :* W mojej garderobie pełno trampek i butów sportowych lecz używane są tylko do szkoły :) Oczywiście ze tak ;) Podoba mi się Twój blog, zdjęcia :) Więc dodaje do obserwowanych :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. super, piękny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna torebka i fajny kolor sweterka !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajnie! szczerze mówiąc - innych butów, niż trampki, ja tu sobie nawet nie wyobrażam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wyglądasz, ja dzisiaj kupiłam trampki :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacyjne buty takich właśnie mi trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczywiście że obserwujemy ;)
    Stylizacja świetna muszę się zaopatrzyć w takie spodnie są super ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobry i tani zakup zawsze cieszy :D
    A trampki są super :D

    OdpowiedzUsuń
  25. dokładnie ramoneski nigdy nie zawodzą, a ja je uwielbiam w każdym wydaniu :) Twoja z ćwiekami szczególnie przykuwa wzrok, szałowa jest!! :) W trampkach rzeczywiście nigdy Cię nie widziałam, zawsze kojarzyłaś mi się z nieco wyzywającym, kobiecym i oryginalnym stylem, a tu proszę dziś tak grzeczniej, ale taką też miło Cię zobaczyć :) Gorąco Cię pozdrawiam kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  26. sweter mnie urzekła ale może dlatego że lubię tą markę :)

    obserwujemy? http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna stylizacja :)

    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja *,* Pytałaś u mnie o obserwację - ja już, teraz czekam na uczciwy rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooo! Kochana wyglądasz doskonale! Super, bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. hey :)
    Beautiful pictures!
    See my new post at: http://itistimeforwonderland.blogspot.com/2014/03/happiness-birthday-18-ballons.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Czego być nie ubrała to we wszystkim wyglądasz świetnie :P

    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne zdjęcia. Zakochałam się w bucikach. I ten ich kolorek przepiękny
    Świetny blog. Obserwujemy? Ja już ;)
    Dopiero zaczynam, lecz mam nadzieję, że wpadniesz

    moda-urodastyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja;)
    Pytałaś o wspólną obserwację .. ja już;)
    http://ggaabii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. You looks very stylish!!!

    FOLLOW ME
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de
    https://www.facebook.com/Rimanerenellamemoria
    http://instagram.com/rimanerenellamemoria

    OdpowiedzUsuń
  35. Sneakersy są super! Ja swoje uwielbiam. W sumie wolę je bardziej od szpilek, bo spędzam w nich więcej czasu.
    Pozdrawiam
    AJKstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne ootd <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. sweter i trampeczki istna perfekcja:)

    OdpowiedzUsuń
  38. ładnie, zreszta taka laseczka we wszytskim będzie dobrze wyglądać !

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny zestaw. :D śliczna
    blueberryfruit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. F A N T A S T Y C Z N I E:)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Good way of describing, and nice paragraph to obtain facts about my presentation topic, which i am going to deliver in school.


    My blog post :: knight n squires Hack android

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.