.post img {max-width:700px!important}

Strony



22.04.2014

Black & olive


31 komentarzy:

  1. Fajne buciki :) pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw ;) piekne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw, taki prosty, ale zadziorny.
    I współczuję takiej fali hejtu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny zestaw ♥

    http://its-okey-baby.blogspot.com/ --nowy post

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty - mistrzostwo ! <3

    http://bloggerkakaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię kolorowe spodnie ale dla mnie blue jeans ponad wszystko! Jedyna rzecz której nigdy nie zmienię w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podobają mi się buty, całość fajnie współgra :)

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna koszula !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne spodnie :) I kolor i krój super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się koszula :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna koszula!!! :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz :) jak zawsze:)
    bardzo podoba mi sie bluzka.. i własnie szperam juz na stronie sklepów w poszukiwaniu podobnych pierscionków xd
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. w ogóle się hejterami nie przejmuj ;) nieszczęśliwi ludzie są i byli zawsze - nic na nich nie poradzisz ;)

    torebka i buty są super!

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne są te spodnie;))
    pozdrawiam serdecznie;)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. koszula śliczna ;)
    zestaw internetowych ubranek przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie mają ładny kolor, połączone z koszulą tworzą zgraną całość ;-) Wystrzałowe buty!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyglądasz:) pozdrowionka:*)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna koszula i zjawiskowe buty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszula i naszyjnik bardzo ładne! Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszula i naszyjnik bardzo ładne! Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  21. ładna stylizacja :)
    Ahh Ci ludzie czemu muszą być taki podli (masz racje każdy może mieć inny gust, ale nie trzeba być wulgarnym)
    Fajne rzeczy znalazłaś w internecie

    http://venusjulia1986.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne koszula, a z tych propozycji pierwszy kombinezon jest idealny!!;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Monia nie przejmuj się, to są osoby, które po prostu Ci zazdroszczą stylu i odwagi, że lubisz się wyróżniać z tłumu przeciętniaków :) Jak zwykle wyglądasz świetnie, koszulą już kiedyś się zachwycałam. buciki szałowe :) Też kiedyś przymierzałam się do nich w centro :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz :)
    Fajne spodnie <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna koszula :) tylko te buty wydają mi się trochę za ciężkie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.