.post img {max-width:700px!important}

Strony



19.04.2014

blue set


Dziś kolejna dawka letnich inspiracji. Jak zapewne wiemy w obecnym wiosennym sezonie ale bardziej w tym nadchodzącym, letnim królować będą crop topy. Jednak tym razem najgorętszym hitem są komplety tj. top + spódnica. Oczywiście i ja musiałam zostać posiadaczką takiego zestawu. Jednak sieciowe sklepy póki co maja dość skąpy wybór, bądź nie mają go wcale (zależy jaki sklep), a  więc aby posiać swój idealny komplecik poszukać należało w internetach. Na szczęście mój ulubiony internetowy sklep sheinside mnie nie zawiódł. Wybór mają dość duży w tego typu kompletach, ja jednak postanowiłam zamówić niebieski. Dość fikuśny top na cieniutkich niczym nitki ramiączkach oraz asymetryczna spódniczka tworzą jak dla mnie oryginalny set. Dodatkowo mam na sobie białe szpilki w szpic, które po wielu przeszkodach są nareszcie moje ;) Co kochani sądzicie o takim zestawie? Pozdrawiam i ŻYCZĘ WAM WESOŁYCH ŚWIĄT ;*:*:*

Top, spódnica - Sheinside KLIK
Buty - Labotti KLIK
Torebka - Mohito
Naszyjnik - Bornpretty
Zegarek - Allegro
 Okulary - Biedronka

blue set

43 komentarze:

  1. Bardzo odważna stylizacja ;) ale fajnie ;) ładnie Ci w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się tylko te falbanki nie podobają i krój spódnicy od góry :D Bo sam pomysł jak i kolor bardzo ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny strój;)
    pozdrawiam serdecznie i życzę wesołych świąt !;))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. OOOo mom, ale czadowy zestawik :) Szczerze powiedziawszy jeszcze takiego fikuśnego cuda nie spotkałam :) Świetnie wyglądasz kochana :) No i doczekałam się tych obiecanych białych szpileczek :) Boskie... i mają szpiczaste noski <3 Spokojnych Świąt Monia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing dress and you look gorgeous! Love your hair!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie obraź się ale ja bym tego na siebie nie włożyła :)
    ale buciki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mój styl ;D
    ale szpilki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz jak gwiazda :)
    Ale i przy tak boskiej figurze wszystko idealnie leży :)
    Może jak kiedyś będę miała tako figurkę to wskoczę w tako kreacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo kobieco :) to lubię!!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie., live-style20

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsza Twoja stylizacja, która jest nietrafiona :)
    ale szpilki są świetne :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Love your outfit :)

    Check out my new post Here!!!

    And please click on the links of it...it would really mean a lot.

    OdpowiedzUsuń
  12. wtf?! O.o
    co Ty masz na sobie ?! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowity zestaw ! Pięknie wyglądasz ! Ten niebieski odcień bardzo do Ciebie pasuje, a fason wspaniale podkreśla zbrabną figurę !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak jest się taką zgrabną, to można takie zestawy nosić bez skrępowania ;) także - fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Masakra a poza tym "póki" piszę się przez "ó". Totalne faux pas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż za moje niedopatrzenie...
      Poprawiam i przepraszam

      Usuń
  16. Wyglądasz genialnie ,:)
    ja bym się jednak nie zdecydowałam na tą stylizację zbyt odważna jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. całkowicie nie w moim stylu, ale ciekawie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo podoba mi sie fryzura:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy komplet :) pozdrawiam i życze Wesołych Świąt :) http://silesianfashionfreak.blogspot.com/2014/04/happy-easter-time.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz świetnie aczkolwiek falbanki to nie moja bajka ,za to crop top już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dałas radę założyć rajstopy do takiej wycietej spódnicy? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo efektowny zestaw, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej spodobaly mi się buty :) góra to jednak troche za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyrzuć ten "stroj" i nigdy wiecej nie psuj nim swojej urody ....

    OdpowiedzUsuń
  25. Odważnie, ładnie. :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo oryginalna i odważna stylizacja. Mi bardzo podobają się buciki :)
    Też mam te okulary :)
    www.viollastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  28. Również uważam, że stylizacja jest bardzo odważna. Mimo to bardzo dobrze w niej wyglądasz i jest tak jakby uszyta specjalnie na Ciebie. Bardzo mi się podoba. Idealnie pasuje ten kolor do Twojej urody :). Hmmm, topy mają być modne na lato? No to cóż... jutro muszę lecieć pobiegać do lasu bo brzuszek sam się nie zgubi :D
    Pozdrawiam ;*.

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie dopasowany strój do szpileczek <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie Ty masz seksowne ciało ;O

    OdpowiedzUsuń
  31. yours blog is the best!! you are so very sexy and cute!! Love your legs in pantyhose and your figur and your style... wow

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo oryginalny zestaw! Aż przyszło mi do głowy, że zupełnie nie w stylu polskich blogów - tzn. w Polsce rzadko pojawiają się tak ciekawe ubrania i zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładnie w niej wyglądasz, ale to zupełnie nie w moim stylu. Zbyt odważnie. xD

    OdpowiedzUsuń
  34. fajny komplet!
    i te białe szpileczki:D
    całokształt prezentuje się świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. WOW!!! This is what I would call PERFECTION!!! Incredible Dress...love the color..... and you are absolutely beautiful!! What a winning combination!! Super sexy look!! Great photos!! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Szpilki są cudowne! Zastanawiałam się czy podoba mi się ten komplet czy nie. Na początku wydał mi się ciekawy le im dłużej oglądałam zdjęcia tym mniej mi się podobał. Na pewno nie można mu odebrać tego, że jest oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie wiedziałam, że sprzedajesz ten komplecik... http://allegro.pl/niebieski-komplet-set-sheinside-m-falbanki-kobalt-i5153262274.html http://www.vinted.pl/kobiety/spodnice/7509485-komplecik-spodniczka-top-niebieskie-m38

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie moja aukcja, ktoś przywłaszczył sobie moje zdjęcia...;/

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.