.post img {max-width:700px!important}

Strony



12.04.2014

Flowers & powder pink


Witam kochani po ponad tygodniowej przerwie,  Dziś stylizacja, która jest raczej inspiracją na cieplejsze dni, ponieważ pomimo,  że jest już dość ciepło  to jednak na tego typu strój zdecydowanie jeszcze nie pora ;)  Mam na sobie krótki top w kwiecistym motywie,  do tego pudrowa plisowana spódniczka oraz platformy w kolorze nude.  Co kochani sądzicie o tym zestawie?  Podoba Wam się taki strój czy raczej nie?  Pozdrawiam i całuję gorąco ;*:*:*

Top - Bershka
Spódnica - SinSay
Buty - Allegro
Naszyjnik - Katherine
Bransoletka - Allegro
Okulary - Centro


Stylizacja: Flowers & powder pink

27 komentarzy:

  1. Boże, jaka figura, zazdroszczę, chyba sobie Twoje zdjęcia dołącze do zdjęc motywacyjnych :-D super top

    OdpowiedzUsuń
  2. Top i spódniczka rewelacyjne ! zwłaszcza przy takiej figurze !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz rewelacyjną figurę :) http://drozdzikz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Monia jak możesz nas katować taką figurą, podczas gdy my na dietach, ćwiczeniach przed wakacyjnych :( hehe zestaw mistrzoski, jak najbardzije podbił moje serducho, jak wyćwiczę bauch, to na pewno odgapię taki wakacyjny zestawik od Ciebie ;) Wyglądasz wspaniale kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycasz figurą! Set doskonały, uwielbiam takie!
    Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie, a do tego jakie zgrabne ciało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz bardzo zmysłowo! Piękny set noś go często. Chłopak na pewno musi być zazdrosny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba, a jakby inaczej?
    masz śliczny brzuch, pokazuj go częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny zestaw! Chyba nie przesadzę gdy napiszę,że zakochałam się w każdym detalu! A Ty jesteś piękna! Wręcz idealna! :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your outfit :)

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna inspiracja, aż miło się patrzy biorąc pod uwagę, że teraz za oknem u mnie pada :(
    Masz świetną figurę :)

    www.viollastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie :) ale dla mnie zbyt odważny strój chyba jestem już za stara na takie eksperymenty eheh
    Pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana dawaj mi te piękne szpilki! :P Zakochałam się w nich! :)
    Ładny zestaw na ciepłe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. This outfit is really beautiful. It makes me really want to spring and summer!! And your shoes are really sexy!!!
    Kisses from Italy,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW!!! This outfit is so sexy!! Doesn't get any better than this!! You are GORGEOUS!!! Amazing photos!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mi oczywiscie najbardziej podobaja sie buty:) ale naszyjnik tez jest bardzo ładny. Look świetny..ale raczej mało praktyczny w moim wypadku:)
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowna figura :). i do tego ta spódniczka...cuudo. :D
    zapraszam do mnie - http://fit-weight-loss-1996.blogspot.com/
    dopiero zaczynam, ale liczę na twoją pomoc.
    zrewanżuję się. :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz przepiękne włosy :) Super stylizacja :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.