.post img {max-width:700px!important}

Strony



16.04.2014

neon i brąz


Witam kochani:* Tak bardzo spieszyłam się dziś z dodaniem nowego postu, że aż zapomniałam napisać chodźby kilku zdań o prezentowanym secie. Mianowicie dzisiejsza stylizacja należy do moich ulubionych gotowców. Zapewne macie czasami tak, że brak jest Wam weny odnośnie tego w co się ubrać. Ja w takie właśnie dni bazuję na sprawdzonych zestawach, czyli właśnie takim jak poniżej na zdjęciach ;) Oversizowy sweter to sama wygoda! Bez ścisku i skrępowanych ruchów, dodatkowo pozwala zatuszować niepożądane kilogramy. Mój oversize jest idealnym tego przykładem. Dodatkowo wykonany ze świetnego jakościowo materiału. Jedynym mankamentem jest to, iż sweter potwornie się gniecie! Do swetra dobrałam brązowe spodnie, których kolor idealnie się komponuje z górną częścią zestawu. Jako obuwie wybrałam botko-oficerko-kalosze (nie wiem jak je dokładnie sklasyfikować ) .Jak Wam się kochani podoba taki zestaw?

Sweter - Reserved
Spodnie - Bershka
Buty - NN
Torebka - Mohito
Naszyjnik - Cropp
Bransoletki - Allegro, Szachownica
Okulary - New Yorker

neon i brąz

39 komentarzy:

  1. Właśnie takiego naszyjnika szukałam do nowej stylizacji ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sądziłam, że połączenie tych dwóch kolorów może wyglądać tak dobrze! Zainspirowałaś mnie kochana, świetny set i 1 zdjęcie- meeega!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. look jest cudowny:) wiosenny :P
    top bardzo mi sie podoba :) i ładna torba :))
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Juz widzac zdjecie drugie pomyslalam "ale piekna torebka-wyglada jak z mohito" haha i trafilam :) mam dosc podobna.Mohito ma cudne torby ale niestety troche drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz rewelacyjnie!

    smileewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale Ci ślicznie w tej żółci :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super,pasuje CI ten kolor :)
    torebka bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie ciekawe połączenie kolorystyczne tego zestawu ! Bardzo podoba mi się bluzka i buty !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super. Sweterek śliczny. :)
    blueberryfruit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka i buty mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności! Cudowne kolorki! :)
    Idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Po letnich zestawach, znów niestety przyszła pora na wyciągnięcie grubszych fatałaszków :( Wspaniała biżuteria, uwielbiam neony, całe ubiegoroczne wakacje królowały u mnie i myślę,że w tym roku nic się nie zmieni w tej sprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla mnie świetne połączenie które sama lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle wyglądasz genialnie! <3
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo stylowy look, świetnie dobrałaś kolory xd
    Podoba mi się i czekam na więcej, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne połączenie, cuda biżu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też uwielbiam swetry oversize! Są najlepsze!
    Masz piękne Kochana włosy, niejedna chciałaby takie mieć! :))
    Zestaw mi się bardzo podoba, taki na luzie jest najlepszy i w 100% w moim guście! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie rewelacja! Będę tu wpadał częściej ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny gotowiec;) nic dziwnego, ze jeden z Twoich ulubionych:) wygodnie i modnie - to lubię:))

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna jesteś!! :))

    pozdrawiam i zapraszam do siebie., live-style20

    OdpowiedzUsuń
  21. takie zestawy są idealne na codzienne dni kiedy nam się spieszy:) sweterek super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny zestaw! Świetne buty, z chęcią bym je przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nos encanta el look, el collar es una monada
    http://amigasyresidentesenstylestation.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  24. super stylizacja! podoba mi się Twój sweter :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.