.post img {max-width:700px!important}

Strony



22.05.2014

blue and black



21 komentarzy:

  1. Piękny kolor spódniczki! Świetne połączenie!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest kontrast między dołem i górą - mnie się to podoba bardzo :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tej koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula jest śliczna! Uwielbiam takie! Piękny kolor spódniczki!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie wygladasz w takim wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. z przodu elegancko, a z tylu zadziornie dzieki rajstopkom. Fajnie, ze nie zapominasz o tej czesci garderoby. Dla wielu blogerek rajstopy sa bleee i tylko gole nogi, a to irracjonalne w naszych warunkach. Poza tym mamy duzo fajnych rajstop.
    Dziekuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie nie jest wcale łatwo dobrać rajstopy do stylizacji, często występuje ryzyko, że efekt będzie kiczowaty...
      Ja akurat lubię ryzyko i eksperymenty więc rajstopom nigdy nie mówię NIE ;)
      To ja Ci kochana dziękuję ;*

      Usuń
    2. absolutnie masz racje, ze latwo wszstko zepsuc zle dobierajac ale Tobie udaje sie to idealnie moim zdaniem. Szczegolnie jak ma sie zgrabne nogi to trzeba je dobrze eksponowac:). Ja akurat do swoich nie mam zastrzezen i czesto zakladam rajtopy. Lubie te z imitacja ponczoch, zakolanowek. Pojawialy sie w takie w Twoich stylizacjach. Pozdrawiam i zycze milego dnia.

      Usuń
  7. Stylowe buty, wyglądasz ślicznie xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Love how you have styled this outfit. You look amazing!

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się ;))

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Te rajstopy bardzo dodaja Ci klasy, stylu i charakteru. Siegaj po rajtki tak czesto jak sie da!

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie wyglądasz rewelacyjnie ;-) i zgadzam sie - rajstopy dodaja klasy , stylu i charakteru ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor spódniczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I love that sexy tights <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.