.post img {max-width:700px!important}

Strony



17.05.2014

lime dress



44 komentarze:

  1. jaka piękna sukienka :o ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne szpilki !! = ]

    pozdrawiam i zapraszam do siebie. live-style20

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz niesamowicie!
    sama zastanawiałam sie nad ta sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka faktycznie ma świetny kolor i piękny krój!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna jest ta sukienka! ma nie tylko fajny krój, ale i - przede wszystkim - kolor! kocham limonkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło jest chociaż nacieszyć oko takimi wiosennymi sukienkami, podczas gdy za oknem wiatrzyska i deszcz :/ wspaniała ta sukieneczka, super z niej wyglądasz kochana :) Białe szpileczki są tutaj idealnym wykończeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz, sukienka rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka przepiękna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka taka jakie najbardziej lubię ;) śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest bajeczna a ty piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz :) sukienka jest piękna! I ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta sukienka jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. love your dress

    http://differentcands.blogspot.kr/

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietna masz sukienke! Pasuje ten kolor do Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie jak zawsze <3

    http://bloggerkakaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna sukienka, fantastyczny kolor!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. wygladasz przepieknie!! do mnie idzie ta sama sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealnie DOBIERASZ rajstopy.
    Jak TY to robisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze staram się brać najjaśniejszy kolor,
      gdyż nie mam za ciemnej karnacji ;)

      Usuń
    2. wlasnie chyba lepiej o to jasniejsze niz ciemniejsze

      Usuń
    3. Dokładnie, lepiej jaśniejsze...;)
      Ciemne mogą wyglądać dość sztucznie

      Usuń
  19. Śliczna sukienka :) pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely dress!
    Mónica
    www.elblogdemonica.es

    OdpowiedzUsuń
  21. Będę bardzo gorąco! Co zmysłowe ciało.

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjny kolor sukienki! Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna sukienka :) zastanawiałam się nad jej kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki to model rajstop? Swietnie wygladaja bo prawie ich nie widac a dodaja elegancji.
    Piekna stylizacja. Pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od dawna nie kupuje gatty, kiedys zrazila mnie slaba jakosc ale te prezentuja sie swietnie. Czyli zwykla Gatta Lycra 15,20 den? Jakis model?
      Pzdr

      Usuń
    2. Ja kupuję w szachownicy je za 5 zł, więc nawet jeśli coś się z nimi stanie nie jest mi szkoda...
      Modelu i grubości nie pamiętam, (wywaliłam opakowanie) ale jak będę dziś w ów sklepie to sprawdzę i napiszę dokładnie ;)

      Usuń
    3. to rzeczywiscie za 5 nie szkoda, a wygladaja naturalnie. Jakbys pamietala napisac jak sprawdzisz jakie to, bede wdzieczna. Pozdrawiam

      Usuń
    4. Model to LAURA Classic 15 DEN,
      kolor NATURAL ewentualnie DAINO

      Usuń
  25. Czy faktycznie ma chłopaka? Buziaki Vera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mam, właściwie to już narzeczonego ;)

      Usuń
    2. właściwie ;-) Ja również mam narzeczonego, ale ja wciąż szukam dziewczyny. Bardzo cię lubię

      Usuń
  26. a więc tak wygląda ta sukienka na kimś :) ciągle się zastanawiałam jak widziałam ją na jakiejś stronie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienka ma ładny kolor aczkolwiek z tym krojem bym nie przesadzała, że jest super. Odstaje przy biuście po bokach a poza tym trochę za krótka, w tańcu mogłoby być niebezpiecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie sukienka odstaje mi pod biustem oraz po bokach, ale dlatego, że jest na mnie odrobinę za duża, jednakże krawcowa może temu zaradzić;) Jeśli chodzi o długość również się zgodzę, iż jest dość krótka, jednak mi to zbytnio nie przeszkadza ;)

      Usuń
  28. Bardzo gustownie wyglądasz. Seksowne rajstopki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.