.post img {max-width:700px!important}

Strony



23.06.2014

Coral & Blak


19 komentarzy:

  1. u wielu blogerek (chociaż na ulicy też, skłamałabym, gdybym napisała, że tylko na blogach ;)) widuję takie i podobne modele sandałków - ładne to, zgrabne wyjątkowo, noga ładnie wygląda :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne te buciki! szkoda że już nie ma mojego rozmiaru ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze piękna :)
    Sandałki bajeczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzeczka i spódniczka są cudowne! Bardzo podoba mi się też torebka! Świetnie wyglądasz!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. buciki są rewelacyjne :) strasznie mi się podobają ;) Kochana jak możesz odpisz u mnie czy są wygodne i czy wygodne byłyby dla osoby która szpilki zakłada tylko na szczególne okazje?? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, spódniczka jest super! :) Podoba mi się też kolor Twojej bluzki!
    Zapraszam na nowy post, może masz ochotę się obserwować? Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te sandałki są boskie! <3 też chorowałam na niedługi czas, do momentu aż je przymierzyłam i cały czar prysł... mam za chudy stopy i strasznie mi na nich latały te sandałki :( a tak bardzo mi się podobają, bo widać, że są wygodne i super się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz :-) super buty :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. you look amazing!

    http://differentcands.blogspot.kr/

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny look ;) świetna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjnie! :)

    http://essqise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna torebka, buty i spódnica, wszystko jest super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealnie kochana! Złote dodatki świetnie się tutaj sprawdziły, super!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. bluzka strasznie mi sie podoba, ogółem cały look świetny;)
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się to połączenie, koralowy bardzo pasuje do czarnych włosów. :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna spódnica i ciekawe buciki ; >>


    pozdrawiam i zapraszam do siebie, live-style20

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.