.post img {max-width:700px!important}

Strony



19.06.2014

Floral dress


17 komentarzy:

  1. Sukienka jest rewelacyjna:) Taki krój Ci sprzyja;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten wianuszek we włosach jest przecudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. ta stylizacja skradła moje serce jest prześliczna;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow amazing dress!! You look gorgeous doll!!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna jest ta sukienka!
    wyglądasz w niej jak Pani Lato :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny zestawik ! ;-)


    pozdrawiam i zapraszam do siebie. live-style20

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem zakochana w tej sukience, ale na mnie za krótka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz!

    http://sayhitocosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No kochana, nareszcie jesteś, w pięknym stylu do nas powróciłaś :) Fantastyczna jest ta sukieneczka, bardzo ładnie wyglądasz w takich rozkloszowanych fasonach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest cudowna! Bardzo podoba mi sie torebka - świetny kolor! Wianek z kwiatów dodaje Ci mnóstwo uroku :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aw, this was a very nice post. Taking the time and actual effort to make a
    really good article… but what can I say… I procrastinate a
    lot and never manage to get anything done.

    Take a look at my site resolve carpet cleaner Victoria

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.