.post img {max-width:700px!important}

Strony



09.07.2014

Black & pink



15 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz:) biel i czerń to jedno z moich ulubionych połączeń

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne połączenie, elegancko i z klasą ;-) Torebka świetna!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny prosty zestaw :-) Super torebka!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe, w mniej ciepłe dni lata, to ja się w sweter ubieram ;P
    to, to dla mnie na te ciepłe właśnie :P

    podoba mi się, bo kolorystyka w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny zestaw (: ja w czarnych rzeczach mało co chodzę w lato.

    OdpowiedzUsuń
  6. zgrabniutka:)super wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw i te świetne buty.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie :) bardzo, bardzo spodobała mi się torba :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. A jakiś zestaw z rajstopami mogłabyś jeszcze pokazać? Przed wakacjami miałas kilka takich fajnych propozycji. Ja w spodniach rzadko chodzę.
    Pozdrawiam. Aśka

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo elegancko :) cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz :) świetne te buty i torebka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.