.post img {max-width:700px!important}

Strony



16.09.2014

Blue jeans

24 komentarze:

  1. podoba mi się;)


    _______________
    a u mnie?
    nowości, które zagościły w mojej szafie

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podobają mi się stylizacje tego typu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne są - proste, kobiece, subtelne.
    z tą bluzką - jak znalaz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna koszula : ]

    pozdrawiam i zapraszam do siebie live-style20

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne lity!
    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ajjjjj jak ja uwielbiam takie miejski casual <3
    Świetnie Monia, a sandałki masz fantastyczne! :)

    miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja, super koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie :)

    xxtinaaaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przyznać, że wyglądasz bosko! Ta sesja- wow! Coraz lepiej tu u Ciebie na blogu!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie leżą te dżinsy! Torebka jest świetna!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna elegancka stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wyglądasz :-) super butki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. It's enormous that you are getting thoughts from this
    paragraph as well as from our discussion made here.

    Here is my site :: cheap uk hosting companies

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialnie :) koszula świetna :)
    zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne spodnie, ładny kolor i widać że potrafią modelować sylwetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz rewelacyjnie, jeansy są świetne, kolorek sandałków świetnie sie z nimi komponuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz rewelacyjnie! spodnie sa mega - mam w takim samym odcieniu:) Buty pięknie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.