.post img {max-width:700px!important}

Strony



27.09.2014

goodbye summer


25 komentarzy:

  1. Cute outfit!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna spódniczka; >

    pozdrawiam live-style20

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku, jak ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądasz! Top jest wspaniały, a opaska z kwiatami bardzo do Ciebie pasuje i jest śliczna :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe zdjęcia! Ps. oddaj mi swoje włosy!:D :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz, jak kwiatowa wróżka
    wspaniały top

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękny, zgrabny zestawik ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. zestaw idealny, bardzo wszystko podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. spódniczka jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Monia w pięknym stylu pożegnałaś to lato!! :)
    Ten bralet i wianek są fantastyczne!!! :) Już powoli zaczynam tęsknić za letnimi ciuchami :(
    pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne połączenie :)

    http://essqise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Top i buty są po prostu świetne! Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna stylizacja!<3 wyglądasz obłędnie;-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale uroczo wyglądasz;)) dziewczęco i lekko;) aach, niech lato szybko wraca, w tym roku było piękne;)Buziaki i zapraszam do siebie;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Jak pięknie wyglądasz! Naprawdę! Bardzo mi się podoba cały look ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna korona :) ja sobie zrobiłam ale jakoś nie miałam pomysłu na jej wykorzystanie a ty wyglądasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.