.post img {max-width:700px!important}

Strony



12.09.2014

Miss Moriss


27 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba :)
    może dlatego, że mam słabość do takich krojów bluzek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. People are loving this look. I'm sure of that

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna spódniczka, bardzo mi sie takie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No nareszcie kochana, a Ciebie gdzie wcięło na tak długo? :P hehe
    Ale w pięknym stylu do nas wróciłaś :) Spódniczka jest fantastyczna, zarówno kolor, jak i fason należy do moich ulubionych :)
    W takim razie czekamy na obiecane nowości :)
    Miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj faktycznie długo Cię nie było... Cudowny kolor spódniczki i świetna bluzka! Bardzo pasuje Ci taka fryzura :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna jestes, i pieknie wygladasz ale nie maluj sobie tak mocno brwi bo robisz sobie krzywde i nienaturalnie to wyglada ale stylizacja fajna jak wiekszosc:) i piekne wlosy<3

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ślicznie jesteś uczesana! cudnie <3
    spódniczka jest świetna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja, chciałabym mieć podobną bluzeczkę ale jednak dłuższą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile liści ! Jesień...
    Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna, fajnie skomponowana stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze,że wracasz;-) Wyglądasz rewelacyjnie, spódnica jest przepiekna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mi się podoba ta spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna spódnica, bluzeczka fajna, ale nie dla mnie, nie mam takiej figury ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz w takiej fryzurze ;-)
    Stylizacja perfekcyjna!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna spódnica , twoja fryzura też niczego sobie :)

    zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana wyglądasz fantastycznie :) zestaw idealny :) i piękna fryzura <3

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna kiecka! nie mogę się napatrzeć ! uwielbiam kolor niebieski!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzie można kupic spodnice tej firmy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Allegro,
      ewentualnie jesli jesteś z Legnicy lub Wrocławia to w sklepie Magnetic

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.