.post img {max-width:700px!important}

Strony



18.11.2014

leather skirt/ white sweater

21 komentarzy:

  1. zestaw jak dla mnie super i ta spódniczka♥ różni się od tych "wszystkich", ta koronka na dole nadaje jej ogromnego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cała stylizacja mi się bardzo podoba, ale najbardziej - płaszcz!
    piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful look and really cool skirt :)

    http://checkinonline.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna spódnica i płaszcz:)ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  5. moda na tak wiazane plaszczyki bardzo przypada mi do gustu! wygladasz slicznie i kobieco!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszcz jest genialny. Wyglądasz świetnie, czerń to Twój kolor. :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, gdzie Wy w Legnicy macie taki ładny park? :) jeszcze tam nie byłam nigdy hehe
    Spódniczka jest fantastyczna, ta koronka mnie urzekła <3
    Kochana, na ostatnim zdjęciu wyglądasz przepięknie jak się uśmiechasz, to pewnie zasługa tego pana obok :) Uroczo razem wyglądacie :)
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz, spódnica ma oryginalne zakończenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia podobają mi się bardzo! Stylizacja również ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnica MEGA no i te nogi...

    OdpowiedzUsuń
  12. w piątek zajrzę do orsay przymierzyć tą spódniczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że podobnie jak ja lubujesz się w skórzanych akcentach ;) Fajne, klasyczne połączenie bieli i czerni, przy tym z odrobiną pazura :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.