.post img {max-width:700px!important}

Strony



05.12.2014

fur vest

17 komentarzy:

  1. Boski zestaw, wszystkie elementy stylizacji idealne. Bardzo pasuje ci ten styl.

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz!

    _____________________________________
    6 stylizacji!
    robię ankietę, dlatego oceń, która najlepsza
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam futrzaki! Świetny set!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna stylizacja, rękawiczki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest tu wszystko co lubię :)
    Taki drapieżny i sexy look :)
    Baaaardzo dobrze to skomponowałaś :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo


    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kamizelka i pięknie w niej wyglądasz, jak w całej stylizacji. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o też mam te buty :D zastanawiam się czy nie sprzedać hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest moc kochana!!! :) Świetny zestaw, każda jedna rzecz mi się podoba, uwielbiam takie mocniejsze, rockowe wydania <3
    Futrzaki grzeją, grzeją i stylowo się prezentują, czyli 2 w 1 :) A portki dawno kupowałaś w Szachownicy? bo właśnie poluję na jakieś skórzane, byłam wczoraj w Szachownicy, ale u mnie i takich nie były :/ super są! :)
    miłego dnia Monia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna jest ta Twoja!
    ja miałam na oku inną, też futrzaną i też ze Stradivariusa, ale jak podliczyłam swój budżet, to doszłam do wniosku że jednak się od zakupu takiego cuda póki co powstrzymam ;)
    poczekam do wyprzedaży - a jeśli nie znajdę na nich jakiejś fajnej, no to trudno.... przyjdą nowe trendy, coś innego mnie zauroczy może ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. So cool outfit!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta kamizelka, taka inna. Super wyglądasz, bardzo seksownie.

    OdpowiedzUsuń
  12. LOve your look and your vest is amazing :)

    http://checkinonline.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo w moim stylu, bardzo! Zestawienie elementów skórzanych i włosia świetnie ze sobą współgrają!
    Zazdroszczę osoby, która potrafi zrobić Ci tak korzystne fotografię pod kątem prezentowania stroju.
    Ja mam problem tego typu: jeżeli ja umiem robić zdjęcia, to nie ma kogoś kto mi zrobi korzystne.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna kamizelka i rękawiczki tez zasługują na uwagę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.