.post img {max-width:700px!important}

Strony



19.12.2014

green & black

14 komentarzy:

  1. Kolor sweterka! Połączenie ze skórzanymi spodniami- perfekcyjne!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. przygotowania? ja dziś do domu na plecach choinkę przytargałam :P więc czuję, jakobym swój wkład w przygotowywanie chałupy do Świąt odbębniła ;P za gotowanie weźmiemy się z mamą zapewne we wtorek ;) bo my tak zawsze na chwilę ostatnią ;P

    podoba mi się to połączenie - nie tylko dlatego, że futrzak.
    także dlatego, że stylowe jest!
    jakby zamienić spodnie na materiałowe, to można w nim i do wigilijnego stołu zasiąść :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne połączenie. Piękny sweter i buty które zwaliły mnie z nóg!

    OdpowiedzUsuń
  4. How high are your shoes. Love them.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie dziwne spodnie, podobają mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega szpilki, TAK bardzo mi się podobaja :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja. Wszystko mi się w niej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. łaaa! piękny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudnie wygladasz! butki sa najlepsze! ale tez bransoletka super!
    świetny look :) bo ja zawsze nie wiem co zakladać do tych skorzanych spodni ;o
    zapraszam do mnie
    http://gusus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow – love this look! You look absolutly stunning and your hair is amazing!
    Would wear the outfit, too and I want all the products in my closet!
    I’m following you via gfc & look forward for your next post. You’re great – keep going! ♡
    Adoorablee.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.