.post img {max-width:700px!important}

Strony



02.12.2014

pink shirt / leather skirt


23 komentarze:

  1. ślicznie wyglądasz, bardzo podoba mi się tak dobrany strój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne połączenie kolorystyczne ;)

    ________________________________________
    Nowości na grudzień.,czyli to co powinniśmy mieć w szafie !
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne buty :) Ile ty masz w nich wzrostu? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Wzrostu w nich mam około 179 cm ;)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba! Połączenie kolorystyczne mega!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. i zestaw też taki, że spokojnie mogłabyś w nim przy wigilijnym stole zasiąść ;)!
    ja też lubię nastrój przedświąteczny - chociaż to już będą moje drugie Święta Bożego Narodzenia, na które się średnio cieszę, bo będą bez mojej ukochanej babci :(
    natomiast ogólnie nie lubię tych wszystkich fiołów, które się zaczynają w domu przed samymi Świętami - no wiesz, nerwówka w kuchni, porządki na gwałt.... do szału mnie to doprowadza ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miałam napisać, że na wigilię rownież może ów strój się nadać;)
      Bardzo współczuję Ci kochana braku babci, gdyż sama dobrze wiem jak bardzo bolesne jest spędzanie świąt bez najbliższych...;(

      Usuń
  6. Wow, te szpile to masz bosssskie Monia <3 uwielbiam takie na niebotycznie wysokich obcasach! <3
    Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne spódniczka i super buty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, stylizacja jest naprawdę fantastyczna!

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ajjj ta spodniczka jest sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne połączenie ;) lubię róż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie - a buty bardzo bardzo stylowe! :) buziaki, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne połączenie czerni z różem.
    Świetne masz buty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealna stylizacja, pięknie wyglądasz, lubię twoje kolory i Wham

    OdpowiedzUsuń
  14. Bajeczna spódnica, jej długość genialna. Połączenie jej z koszulo i tym futerkiem strzał w dziesiątkę. No i te buty cudo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful skirt and amazing heels!!! Congratulations dear!!!
    Check out my blog when u have time. Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.