.post img {max-width:700px!important}

Strony



19.01.2015

Torba z filcu


15 komentarzy:

  1. torba jest rewelacyjna :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie jestem na tak, jeśli chodzi o torbe, plaszcz i buty :) uwielbiam :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja ! A te buty..piękne *.*

    http://thebeautyofinthedetails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez mam od nich torbę :) Ogólnie jakaś dla mnie za duża jest hehe ale generalnie bardzo pakowna i fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz :)
    a torba jest rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. so pretty and sexy, all the time i see you and your legs, i want to kiss them ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajna ta torba, bardzo fajnie się prezentuje i sama skusiłabym się na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam dwie filcowe torby i jestem z nich zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam taką samą bluzę :-) Fajne połączenie, a torba robi wrażenie ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny płaszczyk! Bardzo ciekawa torba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealnie to podkreśliłaś, fajną wiosnę mamy tej zimy :P hehehe u mnie co prawda bardziej jesiennie, bo wciąż pada i mega wieje, ale prawie takie zaczątki wiosny :) hehe
    Moncia ta torba jest prawie większa od Ciebie ;) hihihi i świetny płaszcz, za tą cenę, to na prawdę warto :)
    Pozdrawiam Cię kochana :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz.